تخت گاز با فورد GT جدید!


تخت گاز با فورد GT جدید!

ما طرفدار پر و پا قرص تخت گاز رفتن با خودروها هستیم. کانال یوتیوب جانی بومر که به این کار شهره شده از مسیر مخصوص شاتل‌های فضایی که در گذشته استفاده می‌شده سود برده است. خود مسیر با طول 5.1 کیلومتری جزو طولانی‌ترین مسیرهای از این دست می‌باشد. برای دست‌یابی به سرعت بالا حداکثر طول... The post تخت گاز با فورد GT جدید! appeared first on مجله پدال.

ما طرفدار پر و پا قرص تخت گاز رفتن با خودروها هستیم. کانال یوتیوب جانی بومر که به این کار شهره شده از مسیر مخصوص شاتل‌های فضایی که در گذشته استفاده می‌شده سود برده است. خود مسیر با طول 5.1 کیلومتری جزو طولانی‌ترین مسیرهای از این دست می‌باشد. برای دست‌یابی به سرعت بالا حداکثر طول 4.3 کیلومتری لازم بوده و تنها 800 متر برای کاهش سرعت باقی می‌ماند. اگرچه مسافت 800 متری برای توقف خودروها زیاد به نظر می‌رسد اما زمانی که به دنبال دست‌یابی به سرعت‌هایی در محدوده 320 کیلومتر در ساعت باشید، این مسافت 800 متری به سرعت ناپدید می‌شود.

تخت گاز با فورد GT جدید!
این مسیر حتی برای فورد GT 2017 سریع‌تر طی می‌شود. جانی بومر تست تخت گاز رفتن با این خودرو را منتشر کرده و اگرچه قبلاً نیز خودروی یاد شده در همین مسیر حضور یافته بود اما این بار سرعت آن کمی بیشتر بوده است. فورد می‌گوید GT حداکثر سرعت 347.6 کیلومتر در ساعتی دارد. در ماه فوریه شاهد ثبت سرعت 337.9 کیلومتر در ساعتی توسط این سوپرکار بودیم اما این بار رکورد دیگری ثبت شده است.

تخت گاز با فورد GT جدید!
جدیدترین تلاش صورت گرفته با خودرویی که از پیشرانه‌ی 6 سیلندر توئین توربو با قدرت 647 اسب بخار سود می‌برد منجر به ثبت سرعت بالاتری شده است. ما نمی‌دانیم شرایط جوی و اتمسفری تست قبلی چگونه بوده اما این بار شاهد بادی ملایم و رطوبتی بین 60 تا 70 درصد بوده‌ایم؛ و البته مزیت تست سرعت در مسیر فرود شاتل فضایی این است که ارتفاع مسیر برای وجود حداکثر تراکم هوا در محدوده‌ی سطح دریا می‌باشد؛ به‌عبارت‌دیگر، شرایط برای ثبت سرعتی بالا کاملاً مهیا بوده است.

تخت گاز با فورد GT جدید!
این فورد GT سفید لانچ گیراتری در مقایسه با خودروی قبلی داشته و تنها در عرض 7 ثانیه به سرعت 161 کیلومتر در ساعت می‌رسد و رکورد صفر تا 241 کیلومتر در ساعتش نیز برابر با 14 ثانیه می‌باشد. شتاب خودرو همچون گذشته پس از سرعت 289.6 کیلومتر در ساعت کند می‌شود اما تا گذر از سرعت 320 کیلومتر در ساعت به‌صورت پایدار ادامه می‌یابد. مشخص نیست که آیا شرایط جوی برای این خودرو مناسب‌تر بوده و یا اینکه لانچ بهتری داشته اما می‌دانیم که خودرو پیش از پایان منطقه شتاب گیری به راحتی سرعت 342.7 کیلومتر در ساعت را ثبت کرده است.

تخت گاز با فورد GT جدید!
این خودرو تنها اندکی فاصله با رسیدن به حداکثر سرعت اعلامی فورد داشته و اگر مسیر ادامه می‌یافت شاید حداکثر سرعت رسمی GT هم ثبت می‌شد.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر