اعزام بیش از یک‌هزار روحانی به مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری ‌


اعزام بیش از یک‌هزار روحانی به مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری ‌

گروه معارف ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در ماه رمضان سال جاری، یک هزار و 100 روحانی به 10 شهرستان استان اعزام و به اجرای برنامه‌های ویژه این ماه و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می‌پردازند.

اعزام بیش از یک‌هزار روحانی به مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری ‌

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید‌جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، امروز، 11 اردیبهشت‌ماه در سومین نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در شهرکرد، اظهار کرد: در ماه رمضان سال جاری، یک‎‌هزار و ۱۰۰ روحانی به ۱۰ شهرستان استان اعزام شده و به اجرای برنامه‌های ویژه ماه رمضان و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.
وی با اشاره به برنامه جزءخوانی و تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد، تصریح کرد: این برنامه برای بهره‌مندیِ تمام علاقمندان، به صورت مستقیم از صدا و سیما پوشش داده می‌شود.
‌مرتضوی بیان کرد: باید مراقب ارتکاب و رواج روزه‌خواری در جامعه باشیم و در این خصوص باید برای مسافرانی که از درون و خارج استان وارد مناطق مختلف استان می‌شوند، تدابیر مناسب اندیشیده شود و در رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و پارک‌ها شاهد روزه‌خواری در منظر عموم نباشیم.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تأکید کرد: افرادی هم هستند که به دلایل مختلف از جمله بیماری و سفر، توان روزه‌داری ندارند که البته نباید در خصوص این افراد سخت‌گیری شود.
‌مرتضوی با بیان اینکه در سال جاری ۲۶ استان در کشور با مسئله و معضلات ناشی از سیلاب درگیر هستند، تأکید کرد: مشکلات افراد آسیب‌دیده همواره مورد توجه است.
وی در پایان از برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این همایش، هفته آینده و با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان