حضور شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه صنعت تجهیزات پزشکی تایلند


پاویون ملی ایران در نمایشگاه صنعت تجهیزات پزشکی تایلند با حمایت مرکز تعاملات علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

حضور شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه صنعت تجهیزات پزشکی تایلندبه گزارش حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، پاویون ملی ایران در نمایشگاه صنعت تجهیزات پزشکی تایلند (Medical Fair Thailand) با حمایت مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲۰ تا ۲۲ شهریورماه سال جاری برپا می‌شود.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی تایلند (Medical Fair Thailand) بزرگترین و پیشروترین نمایشگاه آسیا در حوزه صنعت تجهیزات پزشکی به شمار می‌رود که به صورت دوسالانه برگزار می‌شود. در این نمایشگاه شرکت‌های مختلف کوچک، متوسط و بزرگ به معرفی محصولات خـود مـی‌پـردازنـد.

مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با هدف کمک به صادرات محصولات دانش‌بنیان ساخت ایران و ایجاد و تقویت برند‌های ایرانی درحوزه تجهیزات پزشکی، در نظر دارند برای حضور شرکت‌های دانش بنیان برتر داخلی، اقدام به برپایی پاویون ملی ایران در نمایشگاه صنعت تجهیزات پزشکی تایلند کنند.

انتهای پیام/

حضور ایران در نمایشگاه تجهیزات پزشکی تایلند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...