استاد حوزه: آموزه‌های شهید مطهری سرلوحه مسائل فرهنگی است


استاد حوزه: آموزه‌های شهید مطهری سرلوحه مسائل فرهنگی است

شهرری- ایرنا- استاد حوزه و دانشگاه گفت: اندیشه و رهنمود‌های شهید مطهری سرلوحه مسائل فرهنگی جامعه است و با بهره گیری از آموزه‌های این استاد والا مقام به موفقیت‌های بسیاری در حوزه فرهنگی دست یافته ایم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار داشت: شهید مطهری بزرگترین اسوه و الگو در ساختن جامعه برای معلمان و فرهنگیان محسوب می شود.
وی با بیان اینکه شهید مطهری بر اساس مفاهیم قرآن و عترت تبلیغ دین اسلام می کرد، تصریح کرد: انتقال مفاهیم ارزشمند به همراه درک عمیق و ریشه ای از مهمترین اهداف آموزشی این معلم جاودانه در تاریخ کشور به شمار می رود.
استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: شهید مطهری با وجود اینکه فیلسوفی مقتدر بود، اما در تسهیل ارائه مطالب با هدف درک مفاهیم برای همه مخاطبان اهتمام می ورزید.
وی ادامه داد: ارائه و نمایش سیره انبیا و اولیا برای دیدن و درک بهتر مردم در زیبایی‌های آنها از جمله برنامه‌ها و فعالیت های شهید مطهری محسوب می‌شد.
حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه ایشان همواره شیرینی معارف، دانش‌های دینی و قرآنی را به کام مخاطبان خود می‌چشاند، افزود: براساس آموزه‌های دینی، آموختن علم و دانش به دیگران آثار معنوی ماندگاری را برای معلم به همراه دارد.
وی عنوان کرد: این استاد فرزانه الگوی دفاع از اسلام و طرفداری از عدالت را مطرح کرد و ایشان برای دفاع از حقایق اسلام و معارف قرآنی مصمم بوده و همواره طرفدار حق و عدالت بود.
به گزارش ایرنا، مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی نمونه سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران امروز چهارشنبه در آستانه روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی برگزار و از 10 مربی عقیدتی سیاسی سپاه تجلیل و تقدیر شد.
12 اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.
1970/6003

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...