عیادت رییس صداوسیما از جمال شورجه در بیمارستان


عیادت رییس صداوسیما از جمال شورجه در بیمارستان

عیادت رییس صداوسیما از جمال شورجه در بیمارستان رییس سازمان صدا و سیما از جمال شورجه، کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون عیادت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی عسکری، رییس سازمان صدا و سیما با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از جمال شورجه، کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون که مدتی است تولید پروژه ساخت...

عیادت رییس صداوسیما از جمال شورجه در بیمارستان


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی عسکری، رییس سازمان صدا و سیما با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از جمال شورجه، کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون که مدتی است تولید پروژه ساخت سریال حضرت موسی (ع) را شروع کرده است، عیادت کرد.

عسکری در این دیدار که سیدمرتضی میرباقری، معاون سیما هم حضور داشت، ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای این کارگردان، در گفتگو با همسر، فرزند و پزشک معالج جمال شورجه از نزدیک در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

در این دیدار، سیداحمد میرعلائی، تهیه کننده سریال در دست تولید حضرت موسی (ع) که کارگردانی‌اش را جمال شورجه بر عهده دارد گفت: «آقای شورجه در تمام مدت بستری در بیمارستان، مدام پیگیر ادامه روند ساخت سریال است و به زودی بعد ازمرخص شدن از بیمارستان، تولید سریال با حضور ایشان سرعت بیشتری می‌گیرد.»

جمال شورجه، آثاری چون فیلم‌های «سی و سه روز»، «شب دهم»، «باشگاه سری»، «عبور از خط سرخ»، «حماسه مجنون» و مجموعه تلویزیونی «شب چراغ» را در کارنامه کاری خود دارد.

۵۷۵۷

منبع

عیادت رییس صداوسیما از جمال شورجه در بیمارستان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام