گابریل پائولیستا: در آرسنال فرصت کافی در اختیارم قرار نگرفت؛ به مزخرفاتی که در انگلیس در مورد من می‌گفتند توجه نکردم


گابریل پائولیستا: در آرسنال فرصت کافی در اختیارم قرار نگرفت؛ به مزخرفاتی که در انگلیس در مورد من می‌گفتند توجه نکردم

پائولیستا می‌گوید به وضوح مشخص بود که عصر آرسن ونگر در آرسنال به سر رسیده است. 

طرفداری- گابریل پائولیستا معتقد است که در آرسنال فرصت لازم برای نشان دادن توانایی‌هایش در اختیار او قرار نگرفته است.

به گزارش سایت گل، این مدافع برزیلی که در سال ۲۰۱۵ از ویارئال به آرسنال پیوست، زیر نظر آرسن ونگر ۳۷ بار در مسابقات لیگ برتر به میدان رفت ولی نتوانست درخشان ظاهر شود. او از زمان بازگشت به اسپانیا در آگوست ۲۰۱۷، در همکاری مجدد با مارسلینو به یکی از مهره‌های اصلی خفاش‌ها تبدیل شده است.

با تمام احترامی که به آرسنال قائل هستم، دیگر چیزی برای اثبات به آن‌ها ندارم. تلاش کردم در لیگ برتر ارزش‌هایم را ثابت کنم ولی فرصتی به من داده نشد. وقتی بازی می‌کردم که هم تیمی‌هایم مصدوم بودند. من لایق فرصت‌های بیشتری بودم. ناراحت بودم چون اعتقاد داشتم قادر به بازی کردن هستم ولی سایر افراد عقیده متفاوتی داشتند. از آن بازیکنانی نیستم که تحت تاثیر حرف‌‌ها در مورد خودش قرار بگیرد. به حرف‌های مزخرف مردم در مورد خودم در انگلیس گوش نکردم ولی فکر می‌کنم کسی انتظار نداشت (در والنسیا) چنین عملکردی داشته باشم. اینجا فشار خیلی بیشتری وجود دارد و می‌خواهم خیلی بیشتر پیشرفت کنم. می‌خواهم هر روز بهترین باشم و در همین راستا تلاش می‌کنم.

مدافع ۲۸ ساله والنسیا اعتقاد دارد که آینده مبهم آرسن ونگر در آرسنال، آینده خودش را هم در ورزشگاه امارات در هاله‌ای از ابهام قرار داده بود.

در سالیان آخر حضور آرسن ونگر در آرسنال به تیم اضافه شدم و از همان ابتدا می‌شد فهمید که جو متفاوتی در رختکن وجود دارد. او کمک زیادی به من کرد تا در داخل و خارج از زمین به فرد دیگری تبدیل شوم. تمامی بازیکنان و دست اندرکاران تیم به او احترام می‌گذاشتند ولی جو موجود به خوبی ملموس بود. می‌شد گفت که او آخرین لحظات حضورش در باشگاه را سپری می‌کند. می‌دانستیم این امکان وجود دارد که هر لحظه باشگاه را ترک کند.

شاگردان اونای امری در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، پنجشنبه این هفته از والنسیا میزبانی می‌کنند و سپس در تاریخ ۱۹ اردیبهشت در دیدار برگشت در مستایا به میدان می‌روند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط