ساری: برای آینتراخت فرانکفورت احترام زیادی قائلم؛ حضور در فینال لیگ اروپا سخت و دشوار خواهد بود


ساری: برای آینتراخت فرانکفورت احترام زیادی قائلم؛ حضور در فینال لیگ اروپا سخت و دشوار خواهد بود

ساری نسبت به لیگ اروپا احساس خوبی دارد و با توجه به صحبت هایش، قهرمانی در این تورنمنت را هدف قرار داده...

طرفداری- در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، فردا شب دو تیم چلسی و اینتراخت فرانکفورت به مصاف هم خواهند رفت. مائوریتزیو ساری در نشست مطبوعاتی پیش از بازی، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که می خوانید.

کیهیل همراه با تیم نیست و در تاندون آشیلش مشکلی ایجاد شده است. به همین دلیل در خط دفاعی، به مشکل برخورد کرده ایم. در تمرینات، آزپلیکوئتا را امتحان کردیم چون فقط اوست که می تواند در آنجا بازی کند. نگران؟ کمی نگرانم. رودیگر حداقل برای سه ماه دیگر در دسترس نیست. با او صحبت کردم و ناراحت است. او بسیار قوی است و دوباره با قدرت بازخواهد گشت. ویلیان هم در شرایط خوبی دارد و فقط یک ضربه دریافت کرده بود که الان مشکلی ندارد.

در لیگ اروپا، با ناپولی هشت بازی انجام دادم که فقط یک بازی را باختم. احساسم در مورد این رقابت ها مثبت است. با این حال باید در تاپ فور لیگ برتر انگلیس باشیم. باید به لیگ قهرمانان اروپا برویم اما این کار اصلا ساده نخواهد بود. تاخیر در پرواز؟ برایم مهم نبود. امروز به خوبی تمرین کردیم و مهم هم همین است. کریستنسن؟ او تقریبا در 25 بازی حضور داشته و مطمئنم آماده بازی خواهد بود.

به اینتراخت فرانکفورت احترام می گذارم. آن ها برابر تیم های بزرگی بازی کردند و تیمی پویا به حساب می آیند. باید مثل بازی قبل در پراگ باشیم؛ با همان جدیت و عزم. به نظرم حضور در فینال سخت و دشوار خواهد بود. فرانکفورت تیمی است که در داخل و خارج از خانه، سخت می بازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس