یوبی‌سافت به کاربرانی که باگ‌های Rainbow Six Siege را بیابند پاداش می‌دهد


شرکت یوبی‌سافت(Ubisoft)، توسعه‌دهنده‌ی عنوان Rainbow Six Siege،جهت پیدا کردن سریعتر باگ‌ها و مشکلات موجود در بازی، به کاربران اجازه می‌دهد تا با تجربه‌ی سرورهای آزمایش این بازی و گزارش مشکلات موجود در آن، آیتم‌های تزیینی درون بازی را به عنوان پاداش دریافت کنند. این پاداش درواقع یک Charm ( نوعی آیتم برای تزیین اسلحه‌ی خود درون...

یوبی‌سافت به کاربرانی که باگ‌های Rainbow Six Siege را بیابند پاداش می‌دهد

شرکت یوبی‌سافت(Ubisoft)، توسعه‌دهنده‌ی عنوان Rainbow Six Siege،جهت پیدا کردن سریعتر باگ‌ها و مشکلات موجود در بازی، به کاربران اجازه می‌دهد تا با تجربه‌ی سرورهای آزمایش این بازی و گزارش مشکلات موجود در آن، آیتم‌های تزیینی درون بازی را به عنوان پاداش دریافت کنند.

این پاداش درواقع یک Charm ( نوعی آیتم برای تزیین اسلحه‌ی خود درون بازی ) از اپراتور فراست ( Frost ) با پاهایی به شکل پاهای یک دایناسور است. این شکل یادآور یکی از باگ‌های قدیمی و مشهور این بازی است که در آن پای شخصیت‌های درون بازی به شکل برعکس خم می‌شد و صحنه‌های جالبی را ایجاد می‌کرد.

یوبی‌سافت به کاربرانی که باگ‌های Rainbow Six Siege را بیابند پاداش می‌دهد

البته برای دریافت این پاداش شما باید شرایط خاصی داشته باشید:

تمامی گزارش‌ها باید به زبان انگلیسی ارسال شوند. همچنین به طور واضح و همراه با اثبات تصویری ( عکس یا ویدیو ) ارائه شوند.

همچنین فقط اولین کاربری که این مشکل را گزارش کند می‌تواند پاداش آنرا نیز دریافت کند.

این امر موجب ایجاد نوعی حس رقابت بین کاربران برای گزارش هرچه سریعتر باگ‌ها و در نهایت بالارفتن سرعت بهبود بازی می‌شود. البته اگر گزارش کاربران کامل و درست نباشد، توسعه دهندگان نیز نمیتوانند شرایط را به درستی بازسازی کنند و در نتیجه گزارش آنها بی‌استفاده خواهد بود.

این قابلیت فعلا فقط برای کاربران نسخه ی رایانه شخصی این بازی فعال است و بازیکنان نسخه‌ی کنسولی این عنوان از گزارش این مشکلات و به دنبال آن، دریافت این جوایز محروم هستند که خود موجب ناراحتی آنها شده.

عنوان Rainbow Six Siege در سال ۲۰۱۵ و توسط شرکت یوبی‌سافت برای پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شد و با گذشت چند سال از عرضه‌ی آن، هنوز با پشتیبانی عالی استودیو یوبی‌سافت در حال گسترش است که میتوانید نقد و بررسی این عنوان را به قلم مصطفی زاهدی در گیمفا مطالعه کنید. همچنین آخرین بروزرسانی این عنوان که شامل تغییرات مهمی در برخی اپراتور های بازی بود نیز مدتی قبل منتشر شد.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

یوبی‌سافت به کاربرانی که باگ‌های Rainbow Six Siege را بیابند پاداش می‌دهد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک