قیمت خودروها از سایت‌های دیوار و شیپور حذف شد!


این روزها قیمت خودروها دچار نوسان عجیبی شده است، به نحوی که حتی روزانه بهای آن‌ها دچار افزایش شده و این روند به شکلی ادامه دار و البته تلخ همچنان گسترش یافته است. برای این مساله دلایل زیادی عنوان شده که اکثرا ریشه در مسایل اقتصادی و حال آشفته این روزها دارد، اما بسیاری بستر سایت‌های آگهی را یک عامل جهت این رشد دانسته‌اند که دلالان و عده‌ای...

قیمت خودروها از سایت‌های دیوار و شیپور حذف شد!

این روزها قیمت خودروها دچار نوسان عجیبی شده است، به نحوی که حتی روزانه بهای آن‌ها دچار افزایش شده و این روند به شکلی ادامه دار و البته تلخ همچنان گسترش یافته است.

برای این مساله دلایل زیادی عنوان شده که اکثرا ریشه در مسایل اقتصادی و حال آشفته این روزها دارد، اما بسیاری بستر سایت‌های آگهی را یک عامل جهت این رشد دانسته‌اند که دلالان و عده‌ای سودجو در حرکاتی هماهنگ شده، اقدام به افزایش روزانه بهای خودروها کرده و بازار را دچار یک التهاب دایمی ساخته‌اند، امری که در نهایت به ضرر مصرف کننده نهایی شده و به جز عده‌ای، اکثریت دچار خسران می‌شوند.

حال به نظر می‌رسد که این سایت‌ها اقدام به حذف قیمت از تمام آگهی‌های خودرو کرده و خریدار برای آگاهی از بها بایستی به‌صورت مستقیم با مالک آن تماس بگیرد.

قیمت خودروها از سایت‌های دیوار و شیپور حذف شد!

سایت دیوار که بایستی آن را بزرگ‌ترین محل خرید و فروش دانست، بر روی آگهی‌های خودرو تنها واژه توافقی را درج کرده و سایت شیپور هم بخش قیمت را حذف نموده است. قاعدتا این امر تاثیر زیادی بر روی هیجانات موجود گذاشته و دست دلالان و سودجویان را برای افزایش متوالی و هماهنگ خودروها از این طریق کوتاه خواهد نمود.

البته بایستی در پایان به این مورد هم توجه داشت که ریشه اصلی افزایش قیمت خودروها، در این عمل سودجویان نیست بلکه شرایط ملتهب اقتصادی و عدم کنترل صحیح بازار، خود موجب به‌وجود آمدن چنین وضعیتی شده است. به‌طور قطع اگر تولید محصولات داخلی در حد مناسبی قرار داشت و همچنین واردات خودروهای خارجی آزاد بود، شاهد چنین وضعیتی نمی‌شدیم که قیمت بازار توسط دلالان و در فضای عمدتا مجازی تعیین شود.

قیمت خودروها از سایت‌های دیوار و شیپور حذف شد!

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

قیمت خودروها از سایت‌های دیوار و شیپور حذف شد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها