شبی شاد با هنرنمایی ماهی صفت در ایلام


شبی شاد با هنرنمایی ماهی صفت در ایلام

ایلام- ایرنا- جنگ بزرگ شادی چهارشنبه شب گذشته با هنرنمایی حمید ماهی صفت از هنرمندان برجسته کشور در شهر ایلام برگزار و شبی سرشار از شادی و خاطره را برای ایلامیان رقم زد.

به گزارش ایرنا، این آیین به ابتکار شهرداری ایلام در محل پیاده رو طالقانی شهر با حضور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم اعم از پیر و جوان و زن و مرد برگزار شد.
استقبال از این جشن به حدی بود که با وجود چینش صندلی برای تماشاگران ولی صدها نفر از مردم ایستاده نظاره گر این آیین بودند.
ابتدای این آیین با سخنرانی شهردار ایلام آغاز شد و وقتی به جایگاه سخنرانی دعوت شد جمع زیادی از شرکت کنندگان قدردانیشان را با قیام کردن و تشویق های ممتد برای خدمات شهردار ابراز کردند.
طالب صادقیان در جمع مردم با اشاره به اقدام های عمرانی انجام شده برای شهر ایلام گفت: توسعه و زیباسازی بیش از پیش شهر ایلام در دستور کار قرار دارد.
سخنرانی رییس شورای اسلامی شهر ایلام و اجرای موسیقی زنده دیگر برنامه های این آیین بود.
در ادامه حمید ماهی صفت از هنرمندان محبوب کشور با تشویق های شرکت کنندگان در جایگاه حضور یافت و هنر خود را برای ایلامیان زاگرس نشین اجرا کرد.
این جنگ بزرگ شادی با حضور عموم شهروندان به مناسبت ایام مبارک ماه شعبان، روز ملی خلیج فارس و همچنین هفته کار و کارگر و روز معلم برگزار که با استقبال چشمگیر مردم روبه رو شد.
ساخت پیاده روی طالقانی یکی از مهمترین برنامه های عمرانی شهرداری ایلام است که علاوه بر اینکه نقشی مهمی در کاهش بار ترافیکی شهر داشته جلوه ای زیبا به ایلام بخشیده و مورد استقبال عمده مردم قرار گرفته است.
7171/6119

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در