رونالدو گران‌ ترین خودرو جهان را خرید


کریستیانو رونالدو توانست خودرو بوگاتی لاویتور که فقط یک مدل از آن ساخته شده را با 9 میلیون پوند (تقریباً 162 میلیارد تومان) خریداری کند. رونالدو که 26 میلیون پوند در سال درآمد دارد، بیش از 9 میلیون پوند صرف خرید این خودرو کرده است که برای اولین بار در جشنواره موتور جنوا 2019 از آن رونمایی کرد. کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، حالا مالک...

کریستیانو رونالدو توانست خودرو بوگاتی لاویتور که فقط یک مدل از آن ساخته شده را با ۹ میلیون پوند (تقریباً ۱۶۲ میلیارد تومان) خریداری کند.

رونالدو که ۲۶ میلیون پوند در سال درآمد دارد، بیش از ۹ میلیون پوند صرف خرید این خودرو کرده است که برای اولین بار در جشنواره موتور جنوا ۲۰۱۹ از آن رونمایی کرد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، حالا مالک گران ترین خودروی موجود در دنیا است.

رونالدو گران‌ ترین خودرو جهان را خرید

از دیرباز رونالدو همیشه علاقه زیادی به خرید خودروهای لوکس داشته و پارکینگ او معمولا مملو از ماشین هایی منحصر به فرد، خاص و البته گران قیمت بوده است.

این خودرو بوگاتی لاویتور است و رونالدو برای خرید آن مبلغ ۱۱ میلیون دلار (۹.۴۹ میلیون پوند) صرف کرده و از این سوپر خودرو برای نخستین بار در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ رونمایی شده است. موتور این خودرو با قدرت ۱۵۰۰ اسب بخار بوده و تا ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت هم قابلیت دارد.

مارکا مدعی شد اگرچه قرار بود این خودروی منحصر به فرد توسط فردیناند پیک، رئیس گروه فولکس واگن خریداری شود، اما ستاره پرتغالی با قیمتی هنگفت موفق به خرید آن شده است. البته صاحب خودرو تا سال ۲۰۲۱ قادر به استفاده از این مدل بوگاتی نخواهد بود زیرا شرکت مذبور همچنان نیاز به نهایی کردن برخی جزئیات کوچک دارد.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان را هم دوست داشته باشید

رونالدو گران‌ ترین خودرو جهان را خرید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی