شرکت 100 نفر در مسابقات قرآن اوقاف ماکو و چالدران


شرکت 100 نفر در مسابقات قرآن اوقاف ماکو و چالدران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماکو و چالدران از شرکت 100 نفر در مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 20 درصدی همراه بوده است.

شرکت 100 نفر در مسابقات قرآن اوقاف ماکو و چالدران

اسماعیل اسکندرزاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماکو و چالدران، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های ماکو و چالدران با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور ۱۰۰ نفر از قاریان، علاقه‌مندان و چهره‌های قرآنی شهرستان‌های ماکو و چالدران در دو گروه آقایان و‌ بانوان ترتیب یافت.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماکو و چالدران خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در ۵ رشته قرائت، ترتیل، حفظ، دعاخوانی و اذان در محل مسجد ولیعصر(عج) شهرستان ماکو برگزار شد که از هر رشته نفرات برتر به مرحله استانی اعزام خواهند شد.
وی یادآور شد: در قسمت آقایان در رشته قرائت مهدی خورابلو، در رشته ترتیل حسین احیایی، در رشته دعاخوانی حامد رسول‌زاده و در رشته اذان نیز محمود عزیزی‌نژاد مقام اول را به‌نام خود ثبت کردند.
اسکندرزاده گفت: در رشته قرائت حوزه بانوان نیز سمیه حسنی، در رشته ترتیل فاطمه نجفی، در رشته دعاخوانی رقیه یهی، در رشته حفظ ۵ جز عارفه هاشم‌‌پور، در رشته حفظ ۱۰ جزء کوثر حسن‌زاده، از ماکو و در رشته حفظ ۱۰ جزء مهربان شکوهی از چالدران مقام‌های اول را به خود اختصاص دادند.
رئیس اداره اوقاف ماکو و چالدران در پایان با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در مسابقات شهرستانی قرآن کریم در ماکو، اظهار کرد: همچنین مقام‌آوری چهره‌های جدید و نو در این مسابقات بیشتر از سال‌های گذشته به چشم می‌خورد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی