نفرات برتر جشنواره قرآنی مدها متان به مشهد مقدس اعزام شدند


نفرات برتر جشنواره قرآنی مدها متان به مشهد مقدس اعزام شدند

مجید خوبی زاده، گفت: ظهر امروز نفرات  برتر مرحله استانی سیزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدها متان در جنوب کرمان، جهت شرکت در مرحله کشوری این دوره مسابقات قرآنی مدها متان به مشهد مقدس اعزام شدند.

«مجید خوبی زاده» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با یادآوری برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدها متان، در جنوب کرمان، گفت: این مسابقات در مرحله شهرستانی با حضور 420 نفر در 2 گروه خواهران و برادران در سطح هفت شهرستان جنوب کرمان برگزار شدند و 150 نفر برتر به مرحله استانی راه یافتند.
مجید خوبی زاده، اضافه کرد: در مرحله استانی که در اسفند سال گذشته در شهر جیرفت برگزار شد، از میان 150 شرکت کننده، 7 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، با بیان این مطلب که مسابقات قرآنی مدها متان از (10 اردیبهشت) تا (13 اردیبهشت) در مشهد مقدس برگزار می شوند، ابراز داشت: ظهر امروز نفرات برتر راه یافته به مرحله کشوری، به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی، افزود: 4 نفر از خواهران و 3 نفر از برادران از شهرستان های رودبار جنوب، قلعه گنج و عنبرآباد در مسابقات مرحله کشوری مدها متان شرکت می کنند.
خوبی زاده، بیان داشت: از نفرات اعزامی یک نفر خواهر و یک نفر برادر در رشته های قرائت تحقیق، یک نفر خواهر و یک نفر برادر در رشته قرائت و ترتیل، یک نفر خواهر و یک نفر برادر در رشته حفظ جزء 30 و یک نفر خواهر در رشته حفظ کل قرآن کریم در این مسابقات شرکت می کنند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید