فراخوان ایده های نو تبلیغی درایام تابستان ویژه مدارس و مراکز آموزشی موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)»


فراخوان ایده های نو تبلیغی درایام تابستان ویژه مدارس و مراکز آموزشی موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)»

حجت الاسلام الهیاری از فراخوان ارسال ایده های نو تبلیغی ویژه مدارس مراکز آموزشی و تربیتی موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حجت الاسلام محمد الهیاری»، گفت: با توجه به فرارسیدن تابستان و ایام تعطیلی مدارس و اهمیت فوق العاده اوقات فراغت؛ فراخوان بزرگ ایده نو تبلیغی در سطح مراکز آموزشی و تربیتی انجام شده است که امیدواریم با استقبال صاحب نظران و ایده پردازان عرصه فرهنگ و اوقات فراغت مواجه شود.

قائم مقام موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» افزود: درسال های گذشته هم طرح فرخوان ایده نو انجام می گرفت که الحمدلله تاثیرات بسزایی در برنامه ریزی و اجرای طرح اوقات فراغت دانش آموزان درایام تابستان داشته است.

حجت الاسلام الهیاری تصریح کرد: موضوع های ایده های تبلیغی در 2 بخش ایده های ویژه ماه مبارک رمضان و ایده های ویژه اوقات فزاغت تابستان است که پس از ارزیابی و داوری توسط کارشناسان به سه طرح برگزیده جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

خاطر نشان می شود؛ مهلت ارسال ایده ها تا سه شنبه دهم اردیبهشت است و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 07152722174 تماس حاصل کنند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید