افزایش 3.7 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کشور


افزایش 3.7 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کشور

تهران- ایرنا- مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد: کل ترددهای ثبت ‌شده در محورهای برون‌ شهری در شبانه روز گذشته، نسبت به روز قبل 3.7 درصد افزایش یافت.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌ های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور اکنون به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.
همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 13.4 درصد، اوج تردد بین ساعت های 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعت های 4 تا 5 صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.
بر گزارش های منتشر شده، محورهای آزادراه کرج - تهران و نیز آزادراه کرج - قزوین دارای بیشترین حجم تردد در 24 ساعت گذشته بودند.

** محدودیت های ترافیکی
در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه سیزدهم اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه سیزدهم اردیبهشت از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
در محور هراز نیز، تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای جمعه سیزدهم اردیبهشت از محور هراز ممنوع است.

** محدودیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:
الف) تهران و محورهای منتهی به آن:
1- آزاد راه تهران– کرج– قزوین(باند جنوبی)، واقع دراستان البرز، از مورخ 15 اردیبهشت تا 13 شهریور 98، از ساعت 23 تا چهار روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز روزهای پنجشنبه، جمعه، روزهای تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه گیری،حد فاصل امام زاده طاهر (کیلومتر 31) تا گرمدره (کیلومتر 13)، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.
2- آزاد راه تهران– کرج– قزوین(باند جنوبی)، واقع دراستان البرز، از پانزدهم اردیبهشت تا سیزدهم شهریور 98، روزهای شنبه از ساعت 14تا 18، روزهای یکشنبه تا سه شنبه از ساعت 8 تا 18 و روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 14 هر هفته بجز روزهای پنجشنبه، جمعه، روزهای تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه گیری،حد فاصل تیر شماره 1180(ابتدای حوزه محدوده آبیک) تا تیر شماره 200 (محدوده گرمدره) تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.
اقتصام**9206**9189

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو