خودکفایی 90 درصدی در تولید تجهیزات سی‌ان‌جی


خودکفایی 90 درصدی در تولید تجهیزات سی‌ان‌جی

ده چشمه با بیان اینکه 200 جایگاه سی ان جی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.گفت: در بخش تولید تجهیزات سی‌ان‌جی به خودکفایی 90 درصدی رسیده‌ایم.

خودکفایی 90 درصدی در تولید تجهیزات سی‌ان‌جیبه گزارش فانوس، حمید قاسمی ده چشمه، مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هم اکنون حدود ۲ هزار و ۵۰۰ جایگاه سی ان جی در کشور فعال است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۶ کارخانه بزرگ مخزن‌سازی با بیشترین ظرفیت و ۴ شرکت بزرگ کمپرسورسازی در کشور فعال بوده و به طور کامل در این زمینه بی‌نیاز هستیم.


مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: در بخش تولید تجهیزات سی‌ان‌جی به خودکفایی ۹۰ درصدی رسیده‌ایم. خودروی سی‌ان‌جی سوز مطمئن‌ترین خودور است که در حال حرکت هیچ حادثه‌ای رخ نخواهد داد و حوادث روی داده در جایگاه‌ها نیز به دلیل دستکاری مخازن است.

ده چشمه ادامه داد: دارابودن مخازن عظیم گاز طبیعی فشرده و زیرساخت‌های شبکه گازرسانی کشور با پوشش ۹۰ درصدی از مهمترین نقاط قوت توسعه صنعت سی‌ان‌جی در کشورمان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان