مراسم رونمایی از کتاب «بیست و پنج عاشقانه» برگزار شد


مراسم رونمایی از کتاب «بیست و پنج عاشقانه» برگزار شد

رسانه نوا – اولین کتاب شایان تاجبخش با نام «بیست و پنج عاشقانه» در تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه در شهر کتاب فرشته رونمایی و عرضه شد. به گزارش رسانه نوا، شایان تاجبخش در بخشی از صحبت های خود به ایده و دلیل انتشار این کتاب اشاره کرد و گفت: ” یازده سال است موسیقی تدریس می کنم و در تمام این سال ها با کتاب های موجود در بازار آشنایی پیدا کردم. ایراد خیلی...


رسانه نوا – اولین کتاب شایان تاجبخش با نام «بیست و پنج عاشقانه» در تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه در شهر کتاب فرشته رونمایی و عرضه شد.

به گزارش رسانه نوا، شایان تاجبخش در بخشی از صحبت های خود به ایده و دلیل انتشار این کتاب اشاره کرد و گفت: ” یازده سال است موسیقی تدریس می کنم و در تمام این سال ها با کتاب های موجود در بازار آشنایی پیدا کردم. ایراد خیلی از این کتاب ها تکرار محتوا است. اکثر کتاب ها یک نوع تنظیم دارند. بعضی کتاب ها تنها جنبه کسب درامد دارند اما در کتابم سعی کردم به نوعی قطعات را انتخاب و تنظیم کنم که برای هنرمند، هنرجو و هنر دوست مفید باشد. من هنر را برای هنر دوست دارم.”

وی ادامه داد:” هدف کتاب این است که مرجعی باشد برای هنرمندان و اساتید و در حال حاضر جلد اول منتشر شده و جلد دوم و سوم هم آماده است و در زمان مناسب طبق برنامه ریزی های انجام شده منتشر خواهد شد. قطعا در کنسرت های آینده ام از این کتاب استفاده می کنم چرا که جنبه اجرایی دارد. تنظیم های این کتاب بسیار دقیق و اصولی هستند و فکر می کنم وجه تمایز « بیست و پنج عاشقانه » با دیگر کتاب ها در این دسته باشد.”

این رونمایی مهمان های ویژه و سرشناسی داشت که در میان آن ها می توان به رضا تاجبخش، داریوش صالح پور، علیرضا میرآقا، کیوان فرشید نیا، ثمین و بهین بلوری و فرشاد فارسیان اشاره کرد.

شایان تاجبخش موسیقی را از ده سالگی شروع کرد و پس از مدتی زیر نظر فریبرز لاچینی به شکل جدی نوازندگی را ادامه داد. در مسترکلاس های انوشیروان روحانی شرکت کرد و از سال نود روی صحنه حاضر شد. در حال حاضر روی آلبوم بی کلام خود با نام «عشق را زندگی کن» کار می کند که احتمالا در سال نود و هشت به بازار عرضه خواهد شد. وی مشغول تهیه موسیقی برای هنرمندان در زمینه ملودی و تنظیم نیز هست.

مراسم رونمایی از کتاب «بیست و پنج عاشقانه» برگزار شد مراسم رونمایی از کتاب «بیست و پنج عاشقانه» برگزار شد مراسم رونمایی از کتاب «بیست و پنج عاشقانه» برگزار شد مراسم رونمایی از کتاب «بیست و پنج عاشقانه» برگزار شد مراسم رونمایی از کتاب «بیست و پنج عاشقانه» برگزار شد مراسم رونمایی از کتاب «بیست و پنج عاشقانه» برگزار شد مراسم رونمایی از کتاب «بیست و پنج عاشقانه» برگزار شد مراسم رونمایی از کتاب «بیست و پنج عاشقانه» برگزار شد مراسم رونمایی از کتاب «بیست و پنج عاشقانه» برگزار شد مراسم رونمایی از کتاب «بیست و پنج عاشقانه» برگزار شد مراسم رونمایی از کتاب «بیست و پنج عاشقانه» برگزار شد مراسم رونمایی از کتاب «بیست و پنج عاشقانه» برگزار شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا