دانلود انیمیشن باب اسفنجی باب مدرسه قایقرانی با دوبله فارسی و کیفیت HD

دانلود انیمیشن باب اسفنجی مدرسه قایقرانی با دوبله فارسی, دانلود انیمیشن مدرسه قایقرانی با دوبله فارسی،دانلود انیمیشن باب اسفنجی جدید, دانلود انیمیشن 2019، دانلود انیمیشن، دانلود انیمیشن دوبله

کیفیت HD 720p – سانسور شده

دانلود انیمیشن باب اسفنجی مدرسه قایقرانی با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن باب اسفنجی مدرسه قایقرانی

این انیمیشن دوبله فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد

نام اثر: باب اسفنجی مدرسه قایقرانی

کیفیت: HD 720p

ژانر: انیمیشن

مخاطب: کودک و نوجوان

محصول:امریکا

زبان: فارسی (دوبله)

کارگردان: استیون هیلنبرگ

سال تولید: 2016

مدت زمان:85 دقیقه

درباره انیمیشن:

باب‌اسفنجی یک سریال تلویزیونی انیمیشنی آمریکایی محصول شبکه نیکلودین است که پخش آن از سال ۱۹۹۹ شروع شده و تاکنون ادامه دارد. از جمله فیلم‌های کوتاه بچّه‌ها بوده و دارای طرفداران زیادی است به خاطر استقبال بسیار خوبی که از این کارتون شد، دست‌اندرکاران این مجموعه به فکر تهیه فیلم‌هایی از این شخصیت محبوب کارتونی شدند و اولین فیلم را در سال ۲۰۰۴ روانه بازار کردن که با استقبال خیلی خوبی روبرو شد که تا به الان ۱۲ فصل از فیلم‌های باب اسفنجی نیز تولید شده‌است و فصل سیزدهم آن هم قرار است در ۲ اوت ۲۰۱۹ عرضه شود.

ماجراهای هر قسمت مستقل از سایر قسمت‌ها بوده و در رساندن مفهوم خود از انواع امکانات دیداری از قبیل نماهای نزدیک اشیا و احساسات چهره، استفاده از تصاویر واقعی، امکانات صوتی مانند بهره‌وری از تکه‌های موسیقایی و عمدتاً گفتارهای طولانی استفاده می‌کند.

داستان انیمیشن:

باب اسفنجی برای امتحان قایقرانی آماده می شود و به همراه خانوم پاف به محل برگزاری امتحان می رود که…


تماشای آنلاین فیلم با ترافیک نیم بها::

لینک های دانلود با دوبله فارسی
کیفیت: 720p ، فرمت: mkv ، حجم فیلم: 796 مگابایت دانلود با کیفیت 720p اسکرین شات

راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .