سرمربی تیم بسکتبال نفت: فکر حضور در فینال را هم نمی کردیم


سرمربی تیم بسکتبال نفت: فکر حضور در فینال را هم نمی کردیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با تمجید از عملکرد بازیکنانش در این فصل گفت: کسی فکر نمی کرد به فینال برسیم چه برسد به اینکه قهرمان لیگ شویم.

به گزارش ایرنا، نفت آبادان هفته گذشته در چهارمین فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور در آبادان، به سومین پیروزی خود برابر شهرداری گرگان دست یافت تا در مجموع با پیروزی 3 بر یک مقابل این تیم، برای نخستین مرتبه قهرمان لیگ شود.
این نخستین قهرمانی نفت آبادان پس از دو نائب قهرمانی و یک چهارمی در لیگ برتر‌ بسکتبال است. شهرداری گرگان نائب قهرمان و پتروشیمی و‌ شیمیدر نیز به طور مشترک سوم شدند.
«حماد سامری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: به نظرم بازیکنان کاری بزرگ انجام دادند. آنها یک دل شده بودند تا قهرمانی را بدست آورند و در خانه نیز به این هدف مهم رسیدند. پیروزی ما در دیدار نخست فینال اتفاق بزرگی بود که باعث شد با شرایط بهتری به سمت قهرمانی برویم.
سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان با اشاره به پیش بینی اهالی بسکتبال قبل از فینال لیگ برتر بیان کرد: شاید کمتر کسی پیش بینی می کرد که نفت آبادان امسال به فینال برسد. قهرمانی که هیچ، بلکه حضور در فینال هم قابل پیش بینی نبود اما بازیکنان ما از همین فضا انگیزه بیشتر گرفتند تا خودشان را ثابت کنند.
او ادامه داد: یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت ما نبود فشار روانی روی تیم بود و سعی کردیم با مدیریت بازیکنان تنها به سمت آنچه که می خواهیم حرکت کنیم. به نظرم بازیکنان من با قدرت کار کردند و در نهایت مزد تلاش خود را گرفتند.
سامری گفت: شهرداری گرگان تیم توانمندی است. این تیم وقتی به فینال رسید نشان داد که ظرفیت زیادی دارد. از طرف دیگر هواداران این شهر فوق العاده هستند. حضور دو تیم پرهوادار در فینال اتفاق بزرگی بود و به نظرم شرایط مناسبی رقم زد. بازی ها نیز کیفیت خوبی داشت.
وی همچنین در خصوص شرایط حضور این تیم در رقابت های باشگاههای غرب آسیا و جام باشگاههای آسیا گفت: امسال بدون بازیکن خارجی و با ترکیبی از بازیکنان ایرانی به قهرمانی رسیدیم اما برای موفقیت در رقابت های بین المللی نیازمند حمایت بیشتر هستیم. باید تقویت شویم تا نتایجی شایسته برای شهر آبادان کسب کنیم.
ورزشی**9219**1067**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط