اجرای طرح «ضیافت الهی» در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد


اجرای طرح «ضیافت الهی» در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح «ضیافت الهی» همزمان با ماه رمضان در بقاع متبرکه شاخص سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌ الاسلام سیدنورالله جنتی‌ پور به خبرنگاران، گفت: طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه‌ های متنوع فرهنگی، مذهبی و قرآنی در سطح استان برگزار می‌ شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این طرح با اهداف ترویج فرهنگ قرآنی با رویکرد حفظ قرآن و توجه به تفسیر و آموزه‌ های انسان‌ ساز قرآن کریم، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و کانون‌ های معنوی، تقویت باورهای دینی مردم و ترویج معارف قرآن و اهل بیت (ع)، بهره‌برداری از ظرفیت‌های بقاع امامزادگان و بقاع متبرکه به‌منظور توسعه فرهنگ وقف، خیراندیشی و گردشگری مذهبی برگزار خواهد شد.

از اعزام و فعالیت ۲۲ مبلغ اعزامی از قم جهت اجرای طرح ضیافت الهی خبر داد و گفت اجرای برنامه «خدیجه مادر امت»، جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع)، ویژه‌برنامه‌های شب‌های قدر، برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم و جزء‌خوانی قرآن کریم از جمله برنامه‌های فرهنگی،مذهبی و قرآنی این طرح اعلام کرد.

حجت‌الاسلام جنتی‌پور برگزاری محافل قرآنی و ترتیل‌خوانی لیالی قدر را از جمله ویژه‌برنامه‌های این اداره کل در این طرح بیان کرد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403