چوبه دار در انتظار عروس فراری داعش! +عکس


وزیر خارجه بنگلادش اعلام کرد در صورتی که شمیمه بیگم، عروس فراری داعش به این کشور بازگردد، مجازات اعدام با چوبه دار در انتظارش است.

چوبه دار در انتظار عروس فراری داعش! +عکس

در حالی که ابهامات در خصوص پرونده و وضعیت عروس فراری داعش همچنان در جریان است، وزیر خارجه بنگلادش در اظهاراتی از احتمال مجازات اعدام با چوبه دار در صورت بازگشت «شمیمه بیگم» به بنگلادش خبر داد.

«عبدالکلام عبدالمؤمن»، وزیر خارجه بنگلادش اعلام کرد شمیمه بیگم، معروف به عروس داعش به علت مشارکت در تروریسم، در صورت تحویل به این کشور با مجازات اعدام با چوبه دار روبرو خواهد شد.

چوبه دار در انتظار عروس فراری داعش! +عکس

وی گفت: ما قانونی ساده در خصوص هرکسی که دست داشتنش در تروریسم ثابت شود داریم و آن هم مجازات اعدام است. شمیمه بیگم شهروندی بنگلادشی نیست و درخواست تابعیت این کشو را نیز نکرده و مانند مادرش متولد انگلیس است.

گفتنی است این عروس ۱۹ ساله داعش اکنون در اردوگاه پناهندگان در سوریه به سر می‌برد. وی پیشتر در اظهاراتی گفته بود بوسیله عناصر تندرو شستشوی مغزی شده بود و در حالی که دختر مدرسه‌ای بوده برای پیوستن به فرقه مرگ فرار کرد. او در سال ۲۰۱۵ از خانه خود در شرق لندن به همراه دو فرزندش گریخت و با «یاگو ریدایک» یک داعشی هلندی ازدواج کرد. تمامی سه فرزند این زوج داعشی فوت کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی