به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی یزد از تلاش‌ها و زحمات محمد جواد برزگر بخشدار سابق تجلیل و قدردانی به عمل آمد و محمد حسین پاکدل که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بهاباد بود به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی یزد انتخاب شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی در این مراسم با اشاره به اینکه بخشدار مرکزی یزد فعالیت‌های بسیاری است که باید در دستور کار خود قرار دهد گفت: مهمترین مباحثی که بخشدار جدید بخش مرکزی یزد می‌تواند به آنها بپردازد، مقابله با زمین‌خواری، مشخص کردن برخی از طرح‌های ورودی روستاها، شفاف ‌سازی مباحث مالی در بخشداری، ‌شرکت تعاونی‌ها،‌ شوراها و دهیاری‌ها و مشخص کردن اراضی موقوفه بخش مرکزی یزد است.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه بخشدار سابق بخش مرکزی یزد فعالیت‌های بسیاری را در دوران تصدی گری خود انجام دادند که شایسته تقدیر است افزود: ارتقای سطح کیفی و کمی و ساماندهی معابر روستاهای مختلف از جمله فعالیت‌های بسیار خوب بخشدار سابق بود.

وی ایجاد تعامل با ادارات شهرستان، استان و ارتباط مستمر با دهیاری و شوراهای اسلامی را از رموز موفقیت یک بخشدار عنوان و خاطرنشان کرد: در زمان‌هایی که بخشدار سابق بخش مرکزی یزد فعالیت داشتند، تسهیل کردن امور و مشکلات اداری مردم به خوبی مشهود بود که اثرات مثبتی نیز در پی داشت که ان‌شاءالله این مسائل در مدیریت جدید هم قابل مشاهده باشد.

مدرسی در پایان گفت: تلاش‌های بسیاری در بخش مرکزی یزد صورت گرفته ولی بازهم کمبودها و مشکلاتی دارد که امیدواریم در دوران مدیریت جدید شاهد رفع این مسائل باشیم.