تست رانندگى رنج روور ایوک | فیلم


رنج روور ایووک / Range Rover Evoque یکی از بهترین مدل‌های لوکس برند رنج‌روور و لندروور است. این خودرو در سال 2001 با بدنه‌ای اسپرت و پیشرانه‌ای قدرتمند معرفی شد. Land Rover به طور رسمی ورود Range Rover مدل Evoque را اعلام کرده است. این ماشین در شوی Paris Motor Show در معرض نمایش عموم گذاشته می شود. Evoque سبک ترین و زیباترین Range Rover موجود...

رنج روور ایووک / Range Rover Evoque یکی از بهترین مدل‌های لوکس برند رنج‌روور و لندروور است. این خودرو در سال ۲۰۰۱ با بدنه‌ای اسپرت و پیشرانه‌ای قدرتمند معرفی شد. Land Rover به طور رسمی ورود Range Rover مدل Evoque را اعلام کرده است. این ماشین در شوی Paris Motor Show در معرض نمایش عموم گذاشته می شود. Evoque سبک ترین و زیباترین Range Rover موجود است.این ماشین فوق العاده زیباست و کم مصرف ترین Range موجود است.

در میان محصولات رنجرور، ایووک تنها خودرویی است که می‌تواند از قانون ممنوعیت واردات ۲۵۰۰ سی‌سی‌ها عبور کند. ایووک نخستین‌بار در سال ۲۰۱۱ وارد بازار شد. هدف انگلیسی‌ها از ساخت ایووک اضافه‌کردن محصولی ارزان‌‌قیمت به خانواده لندرور بود تا بدین‌ترتیب آن‌ها هم سهمی از بازار شاسی‌بلندهای لوکس جمع‌وجور داشته باشند.

تست رانندگى رنج روور ایوک | فیلم

رنجروور | تگ

ارزان‌ترین تیپ ایووک حدود ۴۰ هزار دلار قیمت دارد ولی اگر به تجهیزات سفارشی مجهز شود، این قیمت تا حدود ۶۲ هزار دلار هم بالا می‌رود که یعنی در صورت ورود به بازار در بهترین حالت بین ۳۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. آئودی Q5، لکسوس NX و ب‌ام‌و X3 و حتی X4 با اینکه از مهم‌ترین رقیبان این انگلیسی در بازار جهانی‌اند، به لحاظ قیمتی احتمالا پورشه ماکان تنها رقیب اصلی ایووک در ایران خواهد بود.

(۲۷۶)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی