در لوی چورگه حکومتی همه بخشیدند!


افغانستان خراب شده یگانه کشور دنیا است که در آن قانون سرچپه تطبیق میشود! در همین گیرو دار و سر و صدای گوش خراش لوی چورگه مشورتی صلح با طالبان؛ حضرات طالبان کرام؛ در یکی از قصبه های ارزگان یک جوان بیست هشت ساله را به جرم زنا سنگسار...

افغانستان خراب شده یگانه کشور دنیا است که در آن قانون سرچپه تطبیق میشود!

در همین گیرو دار و سر و صدای گوش خراش لوی چورگه مشورتی صلح با طالبان؛ حضرات طالبان کرام؛ در یکی از قصبه های ارزگان یک جوان بیست هشت ساله را به جرم زنا سنگسار کردند؛ در حالیکه در لوی چورگه حکومتی ها همه یک صدا جنایتکاران طالب را که دست شان به خون هزاران سرباز و مردم عادی و بیگناه ما آلوده است؛ بخشیدند و همه از طالبان صلح و بخشایش را گدایی کردند و برای خوش خدمتی و چاپلوسی قریب سیصد جنایتکار طالب را از زندان ها آزاد کردند!

نه حکومت و نه طالب؛ هیچ کدام از سر کوچک ترین تقصیرات شهروندان مظلوم کشور نمی گذرند؛ ولی در عین حال جنایتکاران را پاداش می دهند و به مقامات و مناصب بالا می گمارند!

طالبان کرام وقتی آن جوان نگون بخت را در میدان سنگسار می کشاندند، صدای دشنام های خواهر و مادر شان واضح شندیده میشد "د تا خور اور مور ..."
زندان های افغانستان پر است از شهروندانی که به جرایم خیلی کوچکی مثل دزدی نان و مواد خواراکی و کیسه بری و بعضی دزدی های دیگر و یا رشوت خوری؛ تعداد زیاد از دختران و زنان بدون کدام محاکمه سال ها است به جرم فرار از خانه و دستگیر شدن با مرد نامحرم و دزدی و دیگر زندانی هستند...

انور راوی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حسین شریعتمداری: حمله اسرائیل مانند توپ میرزا آقاسی بود