بیوگرافی کاظم سیاحی و همسرش + تصاویر


بیوگرافی کاظم سیاحی و همسرش + تصاویر

بیوگرافی کاظم سیاحی : حتما شما هم عروسک محبوب جیگر را در مجموعه های کلاه قرمزی به یاد دارید. امروز با مقاله ای درباره زندگینامه صدا پیشه عروسک جیگر ، بازیگر سینما و تلویزیون ، کاظم سیاحی در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.   کاظم سیاحی و عروسک جیگر ، بیوگرافی کاظم سیاحی … نوشته بیوگرافی کاظم سیاحی و همسرش + تصاویر اولین بار در پورتال جامع ایران...

بیوگرافی کاظم سیاحی : حتما شما هم عروسک محبوب جیگر را در مجموعه های کلاه قرمزی به یاد دارید. امروز با مقاله ای درباره زندگینامه صدا پیشه عروسک جیگر ، بازیگر سینما و تلویزیون ، کاظم سیاحی در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی کاظم سیاحی و همسرش + تصاویر

کاظم سیاحی و عروسک جیگر ، بیوگرافی کاظم سیاحی

بیوگرافی کاظم سیاحی

نام : کاظم

نام خانوادگی : سیاحی سحرخیز

تاریخ تولد : ۱۳۵۷

شغل : بازیگر ، صداپیشه ، کارگردان

زندگینامه کاظم سیاحی

کاظم سیاحی ، صدا پیشه ، کارگردان و بازیگر توامند سینما و تلویزیون که علاوه بر صدا پیشگی ، نقش های درخشانی از او دیده ایم. در آخرین کار تلویزیونی خود با بازی در سریال شرایط خاص خوش درخشیده است. در ادامه با زندگینامه این بازیگر توامند و فعالیت های هنری وی با ما همراه باشید.

کاظم سیاحی (با نام کامل کاظم سیاحی سحرخیز) متولد سال ۱۳۵۷ در شهر تهران، فارغ‌ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران، صداپیشه، عروسک‌گردان، بازیگر و کارگردان تئاتر است. کاظم سیاحی که در مجموعه کلاه قرمزی فعالیت داشته است، صداپیشه شخصیت محبوب جیگر در این مجموعه تلویزیونی است. سیاحی در فیلم سینمایی شهر موش‌های ۲ نیز صداپیشگی شخصیت دم باریک (از خانواده دم باریک) و ذره بین (از خانواده دکتر عینکی) را بر عهده داشته‌ است.

بیوگرافی کاظم سیاحی و همسرش + تصاویر

کاظم سیاحی اینستاگرام

کاظم سیاحی در خصوص پیوستن به تیم کلاه قرمزی و خو گرفتن با شخصیت جیگر گفته است : «این که چگونه با عروسک جیگر همراه شده‌ام، به دلیل علاقه‌ای است که به او دارم. وقتی کاری به من واگذار می‌شود، سعی می‌کنم وظیفه‌ ام را به بهترین شکل انجام بدهم. این اتفاق برای عروسک جیگر هم افتاد. سعی کردم وظیفه‌ ام را درست انجام بدهم و طوری به جای این شخصیت حرف بزنم که برای مخاطب زنده و باورپذیر باشد. بنابراین کارم را طبق مشخصاتی که آقایان ایرج طهماسب و جبلی می‌خواستند، انجام دادم. سعی خودم را کردم تا آنچه از من خواسته شده را به بهترین شکل در صدای عروسک جیگر اجرا کنم.»

کاظم سیاحی از شخصیت رحیم می‌گوید

نکته جالب درباره انتخاب من این بود که برای برخی شخصیت‌های این سریال سنم زیاد بود و برای برخی دیگر جوان محسوب می‌شدم! البته تا جایی که به خاطر دارم، سروش صحت از همان ابتدا مرا برای بازی در نقش رحیم انتخاب کرده بود و من هم بسیار خوشحال شدم؛ چون نقش‌های چالش‌برانگیز را دوست دارم. فاصله سنی من و امیر کاظمی زیاد نیست و در آوردن رابطه پدر و پسری برایم چالش لذت‌بخشی بود. نگران بودم از پس این کار برمی‌آیم یا نه! ضمن این‌که بازی در نقش معتاد برایم یک چالش محسوب می‌شد، چراکه باید تصویری از فردی معتاد به نمایش می‌گذاشتم که شباهتی به دیگر معتادها نداشته باشد. آقای صحت هم نمی‌خواستند این نقش به سمت کلیشه‌ برود و درنهایت با همکاری و راهنمایی سروش صحت و با ارتباط خوبی که بین من و امیر وجود دارد، توانستیم تا حد زیادی این رابطه پدر و پسری را باورپذیر کنیم.

بیوگرافی کاظم سیاحی و همسرش + تصاویر

زندگینامه کاظم سیاحی

واکنش کاظم سیاحی به ممنوع‌التصویر شدن جیگر

کاظم سیاحی در واکنش به خبر ممنوع‌ التصویر شدن جیگر که از شبکه بی‌بی‌سی پخش شد، اظهار داشت: آن زمانی که این خبر را شنیدم من ایران نبودم و واقعاً از شنیدن این خبر تعجب کردم. البته بعد از اینکه برگشتم تکذیب شده بود اما در همان بحبوحه انتشار این خبر همه سوالم این بود که چرا؟ چرا؟ چرا؟

کاظم سیاحی در برنامه «حالا خورشید»

در این برنامه از حضورش در سریال «لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت و همچنین شخصیت جیگر که در «کلاه قرمزی» صداپیشگی آن را برعهده داشته است، سخن گفت.

سیاحی در ابتدا به پایان تصویربرداری سریال «لیسانسه ها» اشاره و بیان کرد: دو شب گذشته تولید سریال «لیسانسه ها» در شبکه سه پایان یافت و قرار است بعد از ماه محرم و صفر از این شبکه پخش شود.

بیوگرافی کاظم سیاحی و همسرش + تصاویر

آثار کاظم سیاحی

وی در سخنان کوتاهی درباره شخصیت جیگر نیز عنوان کرد: مهمترین ویژگی جیگر صداقت وی است اینکه اگر سرش برود صداقتش نمی رود.

سیاحی درباره علاقه اش به صداپیشگی و بازیگری توضیح داد: من خوشحالم در گروه خوب «کلاه قرمزی» حضور دارم البته علاقه من بیشتر بازیگری است و این حرفه ای است که به عنوان یک شغل انتخاب کرده ام و تا آخر عمر هم ادامه می دهم.

وی در پایان سخنانش در این برنامه خطاب به شخصیت جیگر اظهار کرد: من دوست دارم به جیگر بگویم که خیلی دلم برایش تنگ شده است و دوست دارم همیشه راست بگوید.

واکنش کاظم سیاحی برای اولین همکاری با فرناز رهنما

کاظم سیاحی برای اولین همکاری خود با فرناز رهنما در اینستاگرامش نوشت : «فرناز رهنما ، یه همکلاسى قدیمى دوران دانشگاه ، و بیشتر از اون یه رفیق ،یه رفیق قدیمى، امسال واسه اولین بار فرصت این پیش اومد که با هم همکار بشیم ، و کنار هم به کارگردانى مسعود کرامتى بازى کنیم، کار کردن با آقاى کرامتى و امیر دلاورى ، دهقان ، فلامک جنیدى ، على هاشمى ، مونا غمخوا،….واقاى مهراوران خیلى لذت بخشه،خیلیییى، بخصوص وقتى فرناز رهنما هم باشه ، این همه حرف زدم که بگم ،مرسى از همتون خیلى چاکریم، و مرسى فرناز رهنما ،ممنون که بودی رفیق جان ، (چقدر حرف زدم یهویى)»

بیوگرافی کاظم سیاحی و همسرش + تصاویر

کاظم سیاحی و همسرش

مصاحبه با کاظم سیاحی :

کارنامه شما می‌گوید که خیلی شهرت را دوست ندارید. همین‌طور است؟

هر بازیگری شهرت را دوست دارد؛ شهرت و میل به دیده شدن در ذات حرفه بازیگری نهفته است.
اما انتخاب‌های شما طوری است که انگار می‌خواهید از دیده شدن و شهرت فرار کنید. مثلا فعالیت شما بیشتر در تئاتر و صداپیشگی متمرکز شده است!
من شهرت را دوست دارم، اما عطش مشهور شدن ندارم. شاید حق با شماست و این به خصوصیات اخلاقی خودم بر می‌گردد که دوست ندارم خیلی جلوی چشم باشم البته بد هم نبود با دیده‌شدن و مشهور شدن راحت می‌بودم.

این احتمال وجود دارد که رحیم شما را به شهرت نزدیک کند. چون هم نقش خاصی است، هم مفصل و هم در دل سریالی قرار گرفته که مخاطب دارد!
دیده شدن در تداوم حرفه بازیگری خیلی مهم و موثر است، ولی از صمیم قلب می‌گویم که من همیشه دوست داشته‌ام کارم را درست و دقیق انجام بدهم، گروه از من راضی باشد و در مجموعه‌ای که با آنها همکاری دارم، در جای درست قرار بگیرم. هیچ وقت با این نیت یک نقش را نمی‌پذیرم که به واسطه آن خیلی دیده بشوم؛ اولویت اصلی‌ام خوب بازی کردن نقشی است که به من محول می‌شود.

همچنین کاظم سیاحی در اینستاگرام فعال بوده و دارای پیج شخصی خودش است.

بیوگرافی کاظم سیاحی و همسرش + تصاویر

کاظم سیاحی در لیسانسه ها

فیلم شناسی

بزغاله‌های عاشقانه
پیاده‌های ساده
امروز دوستت ندارم
خواب‌های خاموشی

تن‌تن و راز قصر مونداس
باغ آلبالو
۱۲‏
درام‌های زندگی

پدرخوانده ناپلی
صبح روز چهلم
بی‌خانمان
شعبده و طلسم

جنگ کور

اگه بمیری

تلویزیون

۱۳۸۱ کوچهٔ اقاقیا
کارآگاهان
داوران
آنسوی بهشت

۱۳۹۲ طبقه هساث
۱۳۹۴ اروند
۱٣٩۴ یادداشت های یک زن خانه‌دار
۱۳۹۵ لیسانسه‌ها رحیم

۱۳۹۷ شرایط خاص
۱۳۹۷ جهان با من برقص
۱۳۹۸ فوق لیسانسه‌ها

بیوگرافی کاظم سیاحی و همسرش + تصاویر

کاظم سیاحی در منزلش

صدا پیشگی

کلاه قرمزی
تابستان شاد
باغ انگور
افسانه آبیتو

سرزمین کلمات و اعداد
مدرسه بابا عماد
محیط‌بان جزیره
قصه‌های جزیره

قصه‌های هدهد
شهر موش‌های ۲‏

کارگردانی تئاتر

خواب‌های خاموشی: اجرا شده در تالار مولوی و همچنین در هلند، اسپانیا و جشنواره حس بوسنی و هرزگوین.

بیوگرافی کاظم سیاحی و همسرش + تصاویر

کاظم سیاحی سحرحیز

بیوگرافی کاظم سیاحی و همسرش + تصاویر

پدر کاظم سیاحی

بیوگرافی کاظم سیاحی و همسرش + تصاویر

پیج شخصی کاظم سیاحی

بیوگرافی کاظم سیاحی و همسرش + تصاویر

منبع : ویکی پدیا / خبرگزاری مهر / فردا نیوز/ payju.ir / موج باز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا