منتظر تایید صلاحیت کاندیداها هستیم


منتظر تایید صلاحیت کاندیداها هستیم

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها­: منتظر استعلام تایید صلاحیت نامزد‌ها شدیم به همین علت مجمع انتخاباتی قبل از ماه رمضان نداشتیم

منتظر تایید صلاحیت کاندیداها هستیمسیدمحمد شروین اسبقیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، در خصوص برگزار نشدن انتخابات فدراسیون‌های ورزشی قبل از ماه رمضان گفت: انتخابات فدراسیون‌های ورزشی را با تایید شرایط احراز کاندیدا‌ها برگزار می‌کنیم. استعلام کرده‌ایم، بعضی از نامزد‌ها تایید شده‌اند و پیگیر دریافت تایید صلاحیت نفرات باقی‌مانده هستیم تا براساس آن تاریخ دقیق انتخابات فدراسیون‌های مربوطه را برگزار کنیم، اما فعلا تاریخی برای برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها اعلام نشده است.

»» سرپرستان راهبرد وزارتخانه را رعایت کنند
وی درباره نام‌نویسی احتمالی افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی در انتخابات این فدراسیون افزود: همه سرپرستان موظفند راهبرد وزارت وزرش و جوانان را دنبال کنند و هر سرپرستی که قصد حضور در انتخابات را داشته باشد، باید از سمتش کناره گیری کند.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها­ی ورزشی گفت: فعلا نام‌نویسی از نامزد‌های انتخابات فدراسیون‌های والیبال انجام نشده است و اگر چنین شود و داوری قصد حضور در انتخابات را داشته باشد، وزارت ورزش در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.

»» انتخابات والیبال مشخص نیست
وی ادامه داد: والیبال، مسابقات با اهمیت لیگ ملت‌های جهان در اردیبل را پیش رو دارد که برای ثبات فدراسیون، زمان نام‌نویسی از نامزد‌ها مشخص نشده است و فعلا معلوم نیست چه زمانی انتخابات این فدرسیون برگزار شود.

»» نمی‌توانیم زودتر قضاوت کنیم
اسبقیان در پاسخ به این سوال که بعد از مسابقات اردیبل در صورت نام‌نویسی داوری در انتخابات فدراسیون والیبال، شائبه رایزنی او با اعضای مجمع در این مدت به وجود خواهد آمد، گفت: فعلا که معلوم نیست داوری در انتخابات فدراسیون شرکت کند یا نه، بنابراین نمی‌توان حالا در این خصوص قضاوت کرد. اگر زمانی او بخواهد وارد انتخابات شود، وزارت ورزش تصمیم گیر خواهد بود.
وزارت ورزش و جوانان همواره تاکید بر این دارد که قبل از پایان دوره مدیریت چهار ساله روسای فدراسیون ها، انتخابات آن‌ها برگزار شود تا اداره فدراسیون‌ها با سرپرست نباشد، اما ابتدای امسال به جای علی مجدآرا در فدراسیون ورزش‌های همگانی، افشین ملایی سفید دشتی مدیرکل ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد و به تازگی سرپرستان فدراسیون‌های کشتی، وزنه برداری و بیماری‌های خاص هم معرفی شدند.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها­ی ورزشی در خصوص وضعیت فدراسیون همگانی افزود: مطالبم در این خصوص را قبلا گفته ام، اما به طور کلی می‌گویم که وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی مهندسی نمی‌کند، اگر قرار بود چنین چیزی باشد، گزینه‌های مدنظر وزارتخانه در مجامع انتخاباتی رای می‌آوردند.

»» تکذیب مهندسی انتخابات
وی گفت: به شدت موضوع مهندسی وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون‌ها را تکذیب می‌کنم، فدراسیون‌های ورزشی مجمع دارند که در شرایط خاص می‌تواند تشکیل جلسه دهد.
اسبقیان افزود: علی مجدآرا از نیرو‌های زحمتکش ورزش بود که سال‌ها برای فدراسیون ورزش‌های همگانی تلاش کرد، اما دوره چهار ساله ریاست وی به پایان رسیده بود و مجبور شدیم برای این فدراسیون سرپرست انتخاب کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟