آشنایی با غذاهای ترکیه در تور کوش آداسی


آشنایی با غذاهای ترکیه در تور کوش آداسی

کوش آداسی از شهرهای توریستی و دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی زیادی است. در کنار این جاذبه‌ها دارای رستوران‌های زیاد با غذاهای متنوع است.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام سفر باتو، در ادامه با رستوران‌های کوش آداسی آشنا می‌شویم:

رستوران حسن

این رستوران شیک واقع در طبقه بالای هتل افه بوتیک (Efe Boutique) بکب از بهترین کبابی‌های کوش آداسی به شمار می‌رود. این رستوران دارای تراسی با چشم‌اندازی کم‌نظیر است. پیشنهاد می‌کنیم حتماً این تراس را برای صرف غذا انتخاب کنید، چرا که نمای قصر لذت صرف غذا را چندین برابر می‌کند. از امکانات این رستوران سرو صبحانه به قیمت ۲۲/۵۰ لیره بوده که قیمت مناسبی است اما بهترین قسمت مربوط به منوی ثابت ۵۰ لیره شامل مزه، کباب، دسر و نوشیدنی است.

رستوران بلک اند وایت

اگر در نزدیکی بازار ماهی در تور کوش آداسی هستید و به دنبال یک رستوران خوب می‌گردید، رستوران بلک اند وایت می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد، البته اگر به طعم ماهی علاقه‌مند باشید. فضای رستوران صمیمی، کارکنان خوش‌برخورد، قیمت غذاها مناسب و کیفیت آن‌ها بالا است. علاوه بر وعده ناهار، صبحانه را هم می‌توانید در این رستوران میل کنید. از امکانات این رستوران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: فضا برای نشستن، رزرو میز، دسترسی به ویلچیر.

رستوران قصر

رستوران بزرگ قصر سعی دارد تا برای هر سلیقه و ذائقه‌ای غذا و خدمات ارائه کند. منوی این رستوران شامل غذاهای بین‌المللی مانند غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی، چینی، مکزیکی، غذاهای محلی ترکی و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران است. افراد می‌توانند وعده‌های صبحانه، میان وعده بین صبحانه و ناهار، ناهار، شام و آخر شب را در این رستوران صرف کنند. از امکانات رستوران قصر عبارت‌اند از رزرو میز، نشستن در فضای باز، تلویزیون، صندلی‌های بلند مخصوص کودکان، دسترسی به ویلچیر، اینترنت بی‌سیم رایگان و موسیقی زنده.

این رستوران برای کودکان، قرارهای کاری و دونفره، گروه‌های بزرگ و خانواده‌هایی که کودک همراه دارند مناسب است.

رستوران اوز اورفا | Oz Urfa

اگر به دنبال رستوران‌های حلال و معروف شهر کوش آداسی ترکیه می‌گردید، رستوران اوز اورفا گزینه مناسب و پرطرفداری است. این رستوران از طرف مشتریانش امتیاز بالایی را دریافت کرده است و غذاهایی با طعم آشنا را برای شما گردشگران ایرانی طبخ می‌کند. محیط دوست‌داشتنی و کارکنان مهربان آن به همراه غذاهای خوشمزه‌اش و نان‌های خانگی همه را به این رستوران جذب می‌کند. انواع غذاهای مدیترانه‌ای، ترکی، سبزی‌ها، آسیای میانه و حلال در آن تهیه و سرو می‌شود. در بین ۳۰۴ رستوران کوش آداسی این رستوران، رتبه ۷ ام را به خود اختصاص داده است.

آدرس رستوران: Cephane Sk No.9, Kusadasi, Turkey

رستوران اوکسا مارینا | Oksa Marina

موقعیت و نمای زیبای رستوران اوکسا مارینا به همراه تراسی رو به بندر دریا، لحظات دل‌انگیزی را به همراه خوردن غذا برای شما به ارمغان می‌آورد. این رستوران اگر چه در بین رستوران‌های کوش آداسی رتبه ۴۳ را دریافت کرده اما نمای زیبای تراس و طبخ غذاهای دریایی و سرو عالی آن، باعث محبوبیت این رستوران شده است.

آدرس رستوران: Akyar Mevkii | Kismet Otel İçi, Kusadasi 09400, Turkey

رستوران کوردون | Kordon

به گزارش سفر باتو، این رستوران برای علاقه‌مندان به فست فود و غذاهای ترکی گزینه خوبی است و دسترسی بسیار عالی هم دارد چرا که در بلوار ۵۰ آتاتورک واقع شده است. تحویل غذا بعد از سفارش در این رستوران سریع انجام می‌شود و اگر مشکلات فشارخون دارید و به دنبال غذاهای کم نمک هستید، این رستوران می‌تواند غذای مخصوص شما را تهیه کند.

آدرس رستوران: Ataturk Bulvari 50, Kusadasi, Turkey

رستوران‌های بازار ماهی

افراد زیادی برای خرید ماهی‌های متنوع به بازار ماهی می‌روند و به‌نوعی اینجا را به جاذبه‌ی گردشگری تبدیل کرده‌اند پس طبیعی است که در اطراف این بازار رستوران‌های زیادی را می‌توانید پیدا کنید. در این رستوران ماهی‌های کبابی به همراه سالاد و نان سرو می‌شود و تجربه‌ی خارق‌العاده‌ای را نصیبتان می‌کند. قسمت هیجان‌انگیز رفتن به این رستوران‌ها این است که می‌توانید از بازار ماهی، ماهی‌های دلخواه خود را بخرید و به رستوران‌ها بدهید تا برایتان بپزند. البته اگر خیال همچین کاری را دارید از قبل بر سر قیمت غذا به توافق برسید.

رستوران اوستا کاظم

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین رستوران‌های کوش آداسی که قدمتی بیش از نیم‌قرن در پخت غذا و رستوران‌داری دارد، رستوران اوستا کاظم است. اگر از علاقه‌مندان ماهی و غذاهای دریایی هستید، این رستوران یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست تا از غذایتان نهایت لذت را ببرید.

غذاهای دریایی در این رستوران به صورت کبابی یا آب پز و یا سوخاری سرو می‌شوند. نمای این رستوران چوبی و میز و صندلی‌های آن نیز چوبی شکل به رنگ قهوه‌ای تیره هست و شکلی کاملاً مشابه یک رستوران محلی ترکی و ساحلی دارد. صاحب رستوران پیرمردی به نام کاظم بوده که سال‌هاست در زمینه طبخ غذاهای دریایی فعالیت می‌کند و از پیشکسوتان محسوب می‌شود.

بنا بر نظر مشتریان، سرویس‌دهی در این رستوران بسیار سریع و حرفه‌ای هست. کلیه مواد اولیه در رستوران اوستا کاظم به صورت روزانه و تازه تهیه می‌شود. قیمت‌های آن نیز مناسب بوده و بهترین انتخاب برای یک نهار دل‌پذیر است. در نظر داشته باشید ساعت کار این رستوران هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب هست.

رستوران هالیدی این

اگر دنبال یک رستوران محبوب در تور کوش آداسی با خدمات ارائه‌ی غذای بیست‌وچهارساعته هستید، این رستوران یکی از بهترین گزینه‌ها است. در اینجا انواع کباب، دنر، پیتزا و غذاهای ترکی ارائه می‌شود. معروف‌ترین غذای این رستوران کبابی معروف به کباب والی هست. این غذا که طرفداران بسیاری دارد، ترکیبی شگفت‌انگیز از گوشت مرغ، بره و گوساله است که به خوبی با ادویه‌ها و چاشنی‌ها طعم دار شده و کباب می‌شود. قیمت این کباب حدوداً چهل لیره بوده و تقریباً قیمت مناسبی است. صندلی‌های رستوران هالیدی این هم در خیابان و هم در داخل محوطه سربسته رستوران چیده شده است. عمدتاً به علت شلوغی فضای رستوران و مشتری‌های زیاد، لازم است دقایقی منتظر بمانید تا میزی برای شما خالی شود. شما می‌توانید پس از خوردن غذا از مغازه همجوار این رستوران باقلواهای بسیار خوشمزه به عنوان دسر انتخاب کنید و همراه با چایی لذت غذای خود را دو برابر کنید.

توجه داشته باشید اگر نصفه شب احساس گشنگی داشتید این رستوران خدمات بیست‌وچهار ساعته دارد و می‌توانید از آن استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی