سرمربی پاختاکور: حتی یک بر صفر هم ببریم خوشحال می‌شوم


سرمربی پاختاکور: حتی یک بر صفر هم ببریم خوشحال می‌شوم

سرمربی پاختاکور ازبکستان می‌گوید بازی سختی در انتظار تیمش است و هر 4 تیم حاضر در گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان ‌آسیا شانس صعود دارد.

سرمربی پاختاکور ازبکستان می‌گوید بازی سختی در انتظار تیمش است و هر ۴ تیم حاضر در گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان ‌آسیا شانس صعود دارد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، شوتا آلوراتزه، سرمربی پاختاکور ازبکستان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر پرسپولیس در رقابت‌ها لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: منتظر یک بازی سخت و دشوار برابر پرسپولیس هستیم. جدول پیچیده است و هر چهار تیم شانس صعود دارند و این بازی‌ها را سخت می‌کند. پرسپولیس تیم بسیار قدرتمندی است و بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارد. انتظار داریم یکی از سخت‌ترین بازی‌های این گروه را شاهد باشیم.

سرمربی پاختاکور در ادامه اظهار کرد: هر نتیجه‌ای غیر از کسب پیروزی در این بازی‌، کار ما را سخت خواهد کرد و به ضرر ما خواهد بود بنابراین با تمام توان برابر پرسپولیس ظاهر خواهیم شد تا بتوانیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم. مهم نیست که با چه نتیجه‌ای برنده شویم. مهم کسب پیروزی است. حتی پیروزی یک بر صفر هم من را خوشحال می‌کند.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که انتظار چه سبکی بازی از پرسپولیس دارد گفت: آن‌ها یک شیوه خاص در تمام بازی‌هایشان دارند و من انتظار دارم آن‌ها فوتبال درگیرانه و هجومی ارائه دهند. من اصلاً فکر نمی‌کنم بازی با پرسپولیس آسان باشد. درست است که آن‌ها در دو بازی خارج از خانه شکست خورده‌اند ولی بازی با الاهلی، در زمین بی‌طرف برگزار شد و خیلی قبول ندارم که آن‌ها در بازی خارج از خانه ضعیف هستند.

آلوراتزه درباره غایبان تیمش در این بازی گفت: جسور یاشیبوف، مصدوم است و به این بازی نمی‌رسد و هامداموف نیز دو اخطاره است و او را در اختیار نخواهیم داشت.

2051

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند