تاثیر سردار آزمون در پنجمین قهرمانی زنیت و حمل کیک در هواپیما + عکس


تاثیر سردار آزمون در پنجمین قهرمانی زنیت و حمل کیک در هواپیما + عکس

کاپیتان پیشین زنیت سن‌پترزبورگ تاثیر سردار آزمون، مهاجم ایرانی در پنجمین قهرمانی این تیم در لیگ برتر روسیه را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، سرگئی فورسنکو، کاپیتان پیشین تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ درباره نقش سردار آزمون، ویلمار باریوس و یاروسلاو راکیتسکی در قهرمانی این تیم به عنوان خریدهای زمستانی گفت: سخت است چیزی در این رابطه بگویم اما این یک حقیقت است که ظهور این بازیکنان باعث شد زنیت تیم قدرتمندتری شود. گاهی بازیکنان جدید برای هماهنگی نیاز به زمان دارند اما این 3 بازیکن پس از پیوستن به زنیت مثمرثمر بودند.

همچنین همگنادی اورلوف که با هواپیمای حامل تیم فوتبال زنیت شب گذشته از گروژنی، مرکز جمهوری چچن به سن‌پترزبورگ بازمی‌گشت گفت: با کاروان تیم زنیت پرواز کردم و احساس یکی از آنها را داشتم. می‌دانید چه چیزی باعث می‌شود سرگئی سماک (سرمربی) متمایز از دیگران باشد؟ او به زبان روسی حتی برای خارجی‌ها صحبت می‌کند. بدین‌خاطر زنیت اکنون یک تیم روسی است. سماک به همه ثابت کرد یک مربی است و به انتقادها پاسخ داد. پس از انتشار خبر قهرمانی زنیت در هواپیما سردار آزمون کیک اوستیایی میان دیگران تقسیم کرد. برای آرتم جیوبا (هم‌پستی سردار آزمون) هم خوشحالم که قهرمان شد.

تاثیر سردار آزمون در پنجمین قهرمانی زنیت و حمل کیک در هواپیما + عکس

تیم زنیت سن‌پترزبورگ در 3 هفته باقی‌مانده به پایان فصل جاری لیگ برتر روسیه با کسب 58 امتیاز قهرمان شد. زنیت روز گذشته (شنبه) در بازی خارج از خانه برابر احمد گروژنی به تساوی یک - یک رسید و با توجه به شکست تیم لوکوموتیو مسکو برابر آرسنال تولا قهرمانی یاران سردار آزمون مسجل شد. مهاجم ایرانی که در نقل‌وانتقال‌های زمستانی از روبین‌کازان به زنیت پیوسته بود نقش کلیدی در قهرمانی این تیم شهر سن‌پترزبورگ داشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس