رقابت های انتخابی تیم ملی بدمینتون در سمنان آغاز شد


رقابت های انتخابی تیم ملی بدمینتون در سمنان آغاز شد

رئیس هیات بدمینتون استان سمنان در حاشیه آغاز این رقابت ها در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها با حضور 20 بدمینتون باز در 2 رده سنی بزرگسالان و جوانان از...

رئیس هیات بدمینتون استان سمنان در حاشیه آغاز این رقابت ها در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها با حضور 20 بدمینتون باز در 2 رده سنی بزرگسالان و جوانان از امروز آغاز شد و تا هفدهم اردیبهشت در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان ادامه دارد.
بهروز موذن با بیان اینکه 10 بازیکن در رده سنی بزرگسالان در رقابت های انتخابی تیم ملی به میزبانی سمنان حضور دارند، خاطرنشان کرد: بدمینتون بازان حاضر در این رقابت ها از استان های تهران، زنجان، همدان، گیلان، کردستان، یزد، فارس، سمنان و سیستان و بلوچستان هستند.
وی تصریح کرد: سه نفر برتر رقابت های انتخابی بزرگسالان به همراه نفر برتر رده سنی جوانان به رقابت های بین المللی بدمینتون جمهوری آذربایجان در روزهای شانزدهم تا نوزدهم خرداد امسال اعزام می شوند.
به گزارش ایرنا، همزمان با این رقابت ها نیز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان و جوان بانوان کشور در محل کمپ این فدراسیون در تهران برگزار می شود.
الناز فیض منش بانوی بدمینتون باز سمنانی در رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان حضور دارد.
9891/7408
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری