استاندار آذربایجان شرقی: بی‌طرفی کلیدواژه مجریان انتخابات است


استاندار آذربایجان شرقی: بی‌طرفی کلیدواژه مجریان انتخابات است

تبریز- ایرنا- استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه حفظ بی‌طرفی، کلیدواژه مجریان انتخابات است، گفت: صداقت، امانت‌داری و قانون‌مداری، سرلوحه تمام عوامل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال است.

به گزارش ایرنا محمدرضا پورمحمدی روز یکشنبه در نشست با اعضای ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مجریان انتخابات با حفظ بی‌طرفی، برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه تلاش کنند.
وی با تأکید بر تلاش همه مجریان انتخابات برای جلب مشارکت مردم، افزود: استفاده از ظرفیت گروه‌های مرجع و تشکل‌های سیاسی و فراهم کردن امکان رقابت بین سلایق مختلف نقش مهمی در این زمینه دارد.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان برای تاثیرگذاری بر انتخابات آینده، گفت: دشمنان با تشدید فشارهای اقتصادی از طرفی به دنبال ناپایدار کردن امنیت کشور و از طرف دیگر به دنبال دلسرد کردن مردم و در نتیجه کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند.
پورمحمدی افزود: ملت ایران در انتخابات‌های مختلف، حضور گسترده و پرشور خود را اثبات کرده و نشان داده است که با وجود توطئه‌ها و فشارهای دشمنان، از حق تعیین سرنوشت خویش چشم‌پوشی نمی‌کند.
وی همچنین بر رعایت تقویم انتخابات، رصد مستمر فعالیت‌های انتخاباتی به ویژه تبلیغات زودهنگام برخی از نامزدها، تعامل و هماهنگی کامل با هیأت‌های نظارت، رعایت دقیق قوانین و آیین‌نامه‌های انتخاباتی و پیش‌بینی زیرساخت‌های الکترونیکی مورد نیاز برای برگزاری انتخابات تأکید کرد.
علیار راستگو، رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست بر بی‌طرفی کامل اعضای این ستاد تأکید کرد و گفت: همه عوامل اجرای انتخابات برای تأمین سلامت انتخابات و جلب مشارکت حداکثری مردم تلاش می‌کنند.
در این نشست برخی از مهم‌ترین مسایل انتخاباتی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پس از تشکیل جلسات تخصصی کمیته‌های ستاد انتخابات استان، تمهیدات لازم برای رفع کاستی‌ها و پیش‌بینی امکانات و تجهیزات مورد نیاز پیش‌بینی شود.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
3093/518

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس