قیمت عمده فروشی 52 میوه و صیفی +جدول


قیمت عمده فروشی 52 میوه و صیفی +جدول

قیمت عمده فروشی 52 میوه و صیفی اعلام شد که در میان آن‌ها لوبیا سبز 13 هزار تومانی گران‌ترین سبزی و کاهو و هندوانه ارزان‌ترین محصولی هستند که در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به فروش می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم: قیمت عمده فروشی ۵۲ میوه و صیفی اعلام شد که در میان میوه‌ها و صیفی جات، هر کیلوگرم هندوانه با هزار و ۵۰۰ تومان ارزانترین و توت فرنگی کرج با قیمت ۲۴ هزار تومان گران‌ترین هستند؛ در میان سبزی نیز انواع کاهو با قیمت هزار تومان ارزان‌ترین و لوبیا سبز، کلم قرمز و کلم بروکلی با ترتیب با ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، ۱۳ هزار تومان و ۱۲ هزار تومان گران‌ترین هستند.

قیمت هر کیلوگرم پیاز نیز در بخش عمده فروشی کاهش یافته است و به قیمت ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۵ هزار تومان به فروش می‌رسد، قیمت سبزی جور نیز ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و سبزی خوردن ۲ هزا و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان است.

قیمت عمده فروشی گوجه، اما ۳ هزار و ۵ تومان تا ۶ هزار تومان است، سیب زمینی کهنه ۲ هزار تومان تا ۳ هزا و ۵۰۰ تومان و سیب زمینی تازه ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

لیست قیمت عمده فروشی ۵۲ میوه و صیفی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به شرح زیر است.

قیمت عمده فروشی 52 میوه و صیفی +جدول

به گزارش تسنیم؛ میادین و بازار‌های میوه و تره بار از نخستین روز ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه عزیز در روز‌های عادی از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و از ساعت ۱۵ تا ۲۰ فعال است و ساعت کار میادین و بازار‌ها در روز‌های جمعه و سایر ایام تعطیل از ۸ صبح تا ۱۳ تعیین شده است.

بر اساس این گزارش، میادین و بازار‌های میوه و تره بار در روز بیست و یکم ماه رمضان مصادف با سالگرد شهادت حضرت علی (ع) و روز جمعه دهم خرداد مصادف با روز جهانی قدس و همچنین روز عید سعید فطر و روز چهارشنبه پانزدهم خرداد مصادف با سالروز قیام ۱۵ خرداد تعطیل است.

گفتنی است ساعت کار میادین و بازار‌های میوه و تره بار در روز سه شنبه چهاردهم خرداد مصادف با سالگرد ارتحال جانگداز حضرت امام (ره) و روز بعد از عید سعید فطر از ۸ صبح تا ۱۳ خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات