زوم‌اپ: RAW+؛ ثبت عکس‌های خام و حرفه‌ای با آیفون


زوم‌اپ: RAW+؛ ثبت عکس‌های خام و حرفه‌ای با آیفون

اپلیکیشن RAW+ به شما امکان تنظیم دستی همه‌ی ویژگی‌های دوربین را می‌دهد تا بتوانید کنترل کاملی روی تصویری که ثبت می‌کنید، داشته باشید.

اپلیکیشن RAW+ یک برنامه‌ی عکاسی مینیمال برای دستگاه‌های آیفون، آیپد و آیپاد تاچ است. این برنامه برای افراد حرفه‌ای و حساس‌به تنظیمات دوربین ساخته شده است که در آن نوردهی (ISO و سرعت شاتر) همواه به‌شکل دستی انجام می‌شود. علاوه‌براین، هر زمان که بخواهید، می‌توانید فوکوس را خودتان کنترل کنید و تراز سفیدی مدنظرتان را انتخاب کنید.

زوم‌اپ: RAW+؛ ثبت عکس‌های خام و حرفه‌ای با آیفون

درواقع RAW+ اصلا حالت تنظیم نوردهی خودکار ندارد؛ به‌همین‌دلیل، اگر با تنظیم‌کردن دستی آن راحت نیستید، بهتر است اپلیکیشن‌های دیگر را امتحان کنید؛ اما اگر علاقه‌مندبه تنظیمات دستی هستید، شاید سادگی و دردسترس‌بودن این امکانات در این برنامه برایتان لذت‌بخش و کاربردی باشد. درصورت استفاده‌از آیفون‌های 6S و SE یا جدیدتر، می‌توانید از قسمت تنظیمات انتخاب کنید که تصاویر به‌صورت خام، با فرمت JPG یا به هر دو شکل ذخیره شوند. در سایر دستگاه‌ها، عکس‌ها با فرمت JPG ذخیره می‌شوند. همچنین امکانات مفیدی مانند بافت‌نگار (هیستوگرام) و اخطار قسمت‌های بسیار روشن یا تاریک وجود دارد که می‌توانید از قسمت تنظیمات آن‌ها را فعال کنید.

زوم‌اپ: RAW+؛ ثبت عکس‌های خام و حرفه‌ای با آیفون

نهایتا RAW+ یک اپلیکیشن جالب و کم‌حجم است که می‌تواند نیازهای حرفه‌ای شما را در قالبی ساده برآورده کند. ثبت ۱۰۰ تصویر اول با این برنامه رایگان است و با پرداخت ۴.۹۹ دلار برای یک‌بار، می‌توانید این محدودیت را برطرف کنید. کاربران اپ‌استور نیز رضایت خوبی از RAW+ داشته‌اند و این اپلیکیشن موفق‌به کسب امتیاز ۴.۵ شده است.

نکات مثبت

طراحی سادهامکان ذخیره‌ی فایل خام تصویرنمایش بافت‌نگار (هیستوگرام)اخطار قسمت‌های بسیار روشن یا تاریک

نکات منفی

محدودیت صدتایی ثبت تصویر در حالت رایگان
دانلود اپلیکیشن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا