به گزارش افکارنیوز،

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا تلاش دارد به بهانه تحقیقات دو ساله رابرت مولر، بازرس ویژه تحقیق درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور، دو سال را به دوره ریاست‌جمهوری خود اضافه کند.
وب‌سایت ایندیپندنت با اشاره به اقدام دونالد ترامپ به بازنشر توییتِ «جری فالوِل» رئیس «دانشگاه آزادی» ویژه مسیحیان پروتستان، نوشت رئیس‌جمهور آمریکا احتمالا تلاش دارد دو سال دیگر را به عنوان «جبران خسارت» به دوره رئیس‌جمهوری خود اضافه کند.
جرمی فالول روز یک‌شنبه در حساب توئیتری خود با بیان اینکه «هفته گذشته، اولین هفته بدون اتهام تبانی و ممانعت از اجرای عدالت برای ترامپ بود و نیویورک تایمز هم تأیید کرد باراک اوباما (رئیس‌جمهور پیشین آمریکا) از کارزار انتخاباتی ترامپ جاسوسی کرده» مدعی شد: «اکنون من از دریافت غرامت حمایت می‌کنم؛ و به‌عنوان جبران خسارت برای زمان دزدیده‌شده از ترامپ طی یک کودتای فاسد شکست‌خورده، باید دو سال به دوره اول ریاست جمهوری وی اضافه کرد».
به نوشته ایندیپندنت، گرچه ترامپ تاکنون آشکارا این پیام را تأیید نکرده است، اما او معمولاً و تقریباً پیام‌هایی را بازنشر می‌کند که با محتوای آن‌ها کاملا موافق است.
تحقیقات «رابرت مولر» در خصوص دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا به نفع ترامپ از ماه «مه» ۲۰۱۷ آغاز شد و پس از دو سال، ماه گذشته میلادی در گزارشی ۴۴۸ صفحه‌ای منتشر شد. این گزارش شامل شواهدی مبنی بر تلاش ترامپ «برای جلوگیری از اجرای عدالت» بود، اما به گفته دونالد ترامپ، مولر پس از دو سال نتوانسته هیچ شاهد و مدرکی در خصوص تبانی روسیه و تیم انتخاباتی او ارائه دهد.
بنا به گزارش ایندیپندنت آنچه تلاش ترامپ برای «جبران خسات» را تقویت می‌کند این است که وی روز یکشنبه پس از بازنشر توییت جرمی فالول ضمن تمجید از وضعیت اقتصادی آمریکا در دوران ریاست‌جمهوری خود نوشت: «آن‌ها (دموکرات‌ها و تحقیقات مولر) با توهم تبانی دوسال از ریاست‌جمهوری مرا دزدیدند».