آفرود با نیسان تیتان 2017 | فیلم


نیسان تیتان گل سرسبد خانواده ی خودروهای پیکاب که در سال 2016 برای اولین بار در نمایشگاه شیکاگو به نمایش در آمد نیسان تیتان بر روی یک شاسی جداگانه از نوع نیسان تیتان  XD ساخته شده است و دارای 228٫1 اینچ طول (14٫7 اینچ کمتر از XD) و 79٫5 اینچ عرض (برابر با XD) می باشد ، اندازه کابین بین دو وسیله نقلیه تیتان و تیتان XD یکی نیست و در کل تفاوت زیادی...

نیسان تیتان گل سرسبد خانواده ی خودروهای پیکاب که در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار در نمایشگاه شیکاگو به نمایش در آمد نیسان تیتان بر روی یک شاسی جداگانه از نوع نیسان تیتان XD ساخته شده است و دارای ۲۲۸٫۱ اینچ طول (۱۴٫۷ اینچ کمتر از XD) و ۷۹٫۵ اینچ عرض (برابر با XD) می باشد ، اندازه کابین بین دو وسیله نقلیه تیتان و تیتان XD یکی نیست و در کل تفاوت زیادی دارند.

نیسان تیتان مدل ۲۰۱۷ قرار است با دو پیکربندی کابین در نوع های ۴×۲ و یا ۴×۴ در دسترس قرار گیرد که این دو مدل نیز بر اساس آپشن به مدل های S، SV، PRO-4X، SL و پلاتین تقسیم بندی می شوند.

آفرود با نیسان تیتان 2017 | فیلم

نیسان | تگ

نیسان تیتان دارای یک موتور ۵٫۶ لیتری با ۸ سیلندر از نوع Endurance بنزینی است که قادر به تولید ۳۹۰ اسب بخار و ۴۰۱ پوند فوت گشتاور است. این موتور به یک گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته مجهز است.

(۳۵۵)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس