قضات نمونه شهرستان شوش تجلیل شدند


قضات نمونه شهرستان شوش تجلیل شدند

دزفول - ایرنا - هفت قاضی نمونه شهرستان شوش در آیینی با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین و کارکنان دادگستری این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا رییس دادگستری شهرستان شوش روز سه شنبه در این آیین با اشاره به نحوه گزینش و انتخاب قضات برتر این شهرستان گفت: درایت، تلاش و پشتکار در رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع بر پایه عدالت و رافت اسلامی و آداب قضاوت، همگامی و جدیت در ارتقای برنامه های توسعه قضایی و سیاست های نوین رییس قوه قضاییه و رضایت کارکنان دستگاه قضایی، اداری، ضابطان و کارشناسان رسمی در انتخاب قضات برتر موثر بوده است.
صادق جعفری چگنی افزود: قضات منتخب و نمونه در زمینه مدیریت پرونده ‌های قضایی، مهارت در بهره مندی از سامانه ‌های فناوری اطلاعات، نظارت بر عملکرد زیر مجموعه و پاسخگویی به مراجعان نیز عملکرد مناسب و قابل قبولی داشته اند.
امام جمعه شوش نیز ضمن تقدیر از تلاش رییس، قضات و کارکنان دادگستری در راستای رفع مشکلات حقوقی مردم گفت: بحث قضا یکی از موضوع های بسیار مهم، حساس و پر دغدغه است.
حجت الاسلام سید محمدامام افزود: شغل قضاوت یکی از شغل های بسیار حساس و مهم و درعین حال یکی از خطیرترین مناصب اجتماعی از دیدگاه اسلام است.
وی از تلاش های شبانه روزی فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان برای مدیریت، ساماندهی و کنترل سیلاب های اخیر و برنامه ریزی و امنیت در شهرستان بویژه در روستاها تقدیر کرد.
فرماندار شوش نیز در این آیین با اشاره به جایگاه والای دستگاه قضایی در حاکمیت اسلامی گفت: نحوه عملکرد قضات می تواند بر جامعه اسلامی اثرگذار باشد.
عدنان غزی با بیان اینکه ما همواره از دستگاه قضایی و دادگستری شهرستان حمایت کرده ایم، افزود: برای ارتقای امنیت و حفظ حقوق شهروندی تعامل بسیار بالایی بین حوزه قضایی و دستگاه اجرایی برقرار است.
7280/3022

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان