تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش از فرهنگی بازنشسته روشندل باشتی


تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش از فرهنگی بازنشسته روشندل باشتی

به مناسبت هفته مقام معلم مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با سید قدرت‌الله حسینی فرهنگی بازنشسته روشندل دیدار کردند.

تجلیل مدیرکل آموزش و پرورش از فرهنگی بازنشسته روشندل باشتی
به گزارش فانوس، مدیر کل آموزش وپرورش استان به همراه مدیر آموزش و پرورش شهرستان باشت و معاونین و همکاران اداری به مناسبت نکوداشت مقام معلم به دیدار سید قدرت الله حسینی همکار فرهنگی بازنشسته روشندل رفتند.

هادی زارع‌پور در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم گفت: امروز توفیقی نصیب بنده و همکارانم شده است که از نزدیک دیداری با عزیز روشندلی که سالهای زیادی از عمر خود را در راه خدمت به مردم و و دانش‌آموزان این استان و شهرستان صرف کرده، داشته باشیم و وظیفه خود می‌دانیم قدردان زحمات ایشان باشیم.

در ادامه سید قدرت الله حسینی ضمن بیان خاطراتی از دوران خدمت خود و تشکر از حضور مدیرکل و همراهان خواستار پی گیری و توجه در زمینه حل مسائل و مشکلات مربوط به بازنشستگان شد.

آقای سید قدرت الله حسینی در سال 1362تا سال 1382 دبیر درس زبان انگلیسی بودند که پس از این سال به دلیل بیماری بینایی خود را از دست دادند.

وی حافظ 12 جزء قران کریم می‌باشند که در طول این مدت نابینایی موفق یه حفظ این 12 جزء شدند.

وی همچنین با شرکت در مسابقات تلفنی رادیو و تلویزیونی جوایز نفیسی را بدست آورده که در یکی از این مسابقات موفق به برنده هزینه سفر زیارتی حج به همراه دو نفر ازاعضای خانواده خود شدند.

در پایان با اهدا لوح سپاس و هدیه از ایشان توسط مدیرکل تجلیل به عمل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید