رهایی دختر بچه 8 ساله از چنگال آدم ربایان در چابهار


رهایی دختر بچه 8 ساله از چنگال آدم ربایان در چابهار

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند خانوادگی گروگانگیری و رهایی گروگان 8 ساله شازندی در شهرستان چابهار خبر داد.

‌به گزارش ایسنا- سردار احمد طاهری افزود: ساعت ۱۷ روز ۲۴ فروردین ماه امسال، آدم ربایی دختربچه ای ۸ ساله از مقابل یکی از مدارس شهرستان شازند استان مرکزی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی میدانی پلیس در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه سمند سفید رنگ (یک زن و سه مرد) صبح همان روز دختربچه ای ۸ ساله به نام «باران» را در مسیر مدرسه داخل خودرو کرده و از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همزمان با تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان این گروگان گیری، آدم ربایان ضمن تماس تلفنی با خانواده این فرد، مبلغ ۶ میلیارد ریال را برای رهایی این دختربچه مطالبه می‌کنند.

وی گفت: کارآگاهان در ادامه تحقیقات، سرنخ‌هایی از متواری شدن اعضای این باند به سیستان و بلوچستان را به دست آوردند.

سردار طاهری اظهار کرد: کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با سرنخ‌های موجود تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و پس از رد زنی اعضای این باند که دائم مخفیگاه خود را در شهرهای خاش و سراوان تغییر می‌دادند، سرانجام پس از ۲۴ روز، ساعت پنج صبح امروز سه شنبه مخفیگاه آنان را در منطقه «گلشهر» شهر چابهار شناسایی و پس از هماهنگی لازم قضائی با دادستان این شهر آنان را در اقدامی ضربتی دستگیر کرده و دختربچه ۸ ساله را صحیح و سالم آزاد کردند.

وی ادامه داد: متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آنِ آن