گوشی ردمی نوت 7 در انگلیس عرضه می‌شود


گوشی ردمی نوت 7 در انگلیس عرضه می‌شود

بر اساس خبری که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده شیائومی پس از می 9 قصد دارد گوشی ردمی نوت 7 را در بازار انگلیس به فروش برساند.

گوشی ردمی نوت 7 در انگلیس عرضه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فروش محصولات شیائومی در غرب ممکن است مانند چین و هند پویا و پر از رویداد نباشد، اما هنوز یک روند آرام و مدام دارد. این شرکت چینی برای پیشرفت در بازار‌های اروپایی از هیچ کاری سر باز نمی‌زند و همیشه سعی در بهتر کردن محصولاتش دارد. ورود پیدا کردن یک شرکت چینی به اروپا با توجه به مشکلاتی که سر راه آن‌ها قرار می‌گیرد کار آسانی نیست، اما می‌توان آن را انجام داد. شرکت شیائومی چندی پیش توانست پرچمدار خود را با نام می ۹ در انگلستان به فروش برساند، اکنون نیز قصد دارد گوشی دیگری با نام ردمی نوت ۷ را در این کشور عرضه کند.

باید خبر خوشی به طرفداران این شرکت در انگلیس بدهیم. این افراد می‌توانند در لندن در تاریخ ۷ مه جدیدترین گوشی هوشمند شیائومی با نام ردمی نوت ۷ را خریداری کرده و از آن استفاده کنند. در اوایل عرضه نسخه‌ای از این گوشی عرضه می‌شود که دارای یک رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است. درضمن قیمت این دستگاه چیزی در حدود ۱۷۹ پوند خواهد بود. گفته می‌شود این گوشی تنها در رنگ مشکی به فروش می‌رسد. همچنین شنیده‌ها حاکی از این است که به زودی نسخه‌های ۴/۶۴ گیگابایتی و ۴/۱۲۸ گیگابایتی این گوشی نیز خود را به بازار فروش می‌رسانند.

گوشی ردمی نوت 7 در انگلیس عرضه می‌شود

حضور یکی دیگر از محصولات این شرکت چینی در اروپا بسیار برای شیائومی خوش یمن است و موفقیت بزرگی به حساب می‌آید. نکته جالب این است که ردمی نوت ۶ پرو به قیمت ۲۱۹ پوند و ردمی نوت ۵ به قیمت ۱۹۹ پوند در انگلیس به فروش می‌رسند. این شرکت همیشه در حال پیشرفت است و اگر این استراتژی را دنیا ادامه دهد می‌تواند همه آن را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: هوآوی در فروش تبلت از سامسونگ پیشی گرفت

انتهای پیام/

عرضه ردمی نوت 7 در انگلیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی