غذاخوری های بین راهی منعی برای فعالیت در ماه رمضان ندارند


غذاخوری های بین راهی منعی برای فعالیت در ماه رمضان ندارند

همدان- ایرنا- رییس پلیس اطلاعات و امنیتی عمومی انتظامی استان همدان اظهار داشت: سرو غذا برای مسافران در رستوران ها و غذاخوری های بین راهی در ایام ماه مبارک رمضان بلامانع است.

سرهنگ احمد رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: فعالیت غذاخوری های واقع در میدان امام حسن مجتبی(ع) به سمت جاده ملایر، خارج از محدوده مریانج به سمت جاده کرمانشاه، و خارج از محدوده جورقان به سمت تهران آزاد است.
وی اضافه کرد: همچنین در تمامی هتل های سطح استان سرو غذا برای مسافران با رعایت اصول، ضوابط ، مقررات و حرمت این ماه صورت می گیرد.
رییس پلیس اطلاعات و امنیتی عمومی انتظامی استان همدان افزود: در عین حال برخی از غذاخوری های واقع در مسیر گنجنامه و اماکن توریستی، ترمینال ها و سطح شهر مجوز فعالیت در ماه رمضان دریافت کردند.
سرهنگ رحیمی اظهار داشت: فعالیت این مراکز پذیرایی منوط به رعایت شئونات اسلامی و استتار شیشه واحد محل فعالیت است.
وی بیان کرد: با توجه به بالا بودن شمار متقاضیان فعالیت در ماه رمضان سعی بر رعایت عدالت بین آنها بوده و هر یک از مراکز پذیرایی تایید شده توسط اماکن 10 روز از ماه رمضان فعالیت دارند.
رییس پلیس اطلاعات و امنیتی عمومی انتظامی استان همدان تاکید کرد: به منظور برقراری نظم و رعایت حرمت این ماه توصیه های لازم در زمینه نحوه فعالیت مراکز پذیرایی به اتحادیه ها داده شده است.
سرهنگ رحیمی ادامه داد: مسافرانی که در داخل چادر مسافرتی به سر می برند نباید در منظر عموم اقدام به روزه خواری کنند.
وی بیان کرد: با توجه به مصادف بودن ماه رمضان با فصل درس و امتحانات با ورود شمار زیاد مسافر مواجه نمی شویم با این وجود در صورت نیاز برای پیشگیری از بروز مشکل تعداد مراکز عرضه مواد غذایی در محل های پر ترافیک افزایش می یابد.
7526/2087

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست