به گزارش فارس، سید محمد یاشار نادری گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در جلسات متعددی که با دست اندرکاران و عوامل این سریال ارزشمند برگزار شد بنا داریم با حداکثر توان و ظرفیت و استفاده از همه امکانات سخت افزاری، لجستیکی و پشتیبانی از این سریال حمایت کنیم.

وی افزود:روز گذشته جلسه ای با تهیه کننده متعهد این سریال آقای سیداحمد میرعلایی داشتیم و به توافقات خوبی رسیدیم. دو مجموعه این بنیاد یعنی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس با تمام توان پای کار این اثر ارزشمند خواهند بود.

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح افزود: این سریال که با سرمایه‌گذاری هوشمندانه رسانه ملی تولید می‌شود، به عنوان یک پروژه استراتژیک در سطح ملی و فراملی تاثیرات بسیار زیادی خواهد گذاشت و امید است که همچون سریال پر بیننده و موفق یوسف پیامبر به کارگردانی هنرمند والامقام و متعهد به هنر ارزشی و قرآنی استاد فرج الله سلحشور در سطح کشور و جهان اسلام بدرخشد و سفیر فرهنگی مناسبی انقلاب اسلامی باشد.

وی ضمن طلب عافیت عاجل و شفای کامل برای جمال شورجه، کارگردان این سریال گفت: الحمدالله در ملاقاتی که با جمال شورجه داشتیم به دعای خیر مردم و دوستداران هنر والا و ارزشی، شرایط بیماری این هنرمند برجسته جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی رو به بهبود است و انشاءالله به زودی در کمال صحت و سلامت ایشان با حضور در عرصه جهاد فرهنگی انتظار مشتاقان هنر متعهد قرآنی را پایان می‌بخشد و کار به مرحله اجرایی خواهد رسید.

آثار ارزشمند این پیشکسوت عرصه هنر انقلاب هیچگاه از اذهان زدوده نخواهد شد و قطعا این سریال که بر مبنای متون روایی و تفاسیر قرآنی نگاشته شده است با حضور ایشان غنای کیفی افزون تری خواهد یافت.

وی در پایان با اشاره به ماموریت و فلسفه ذاتی و وجودی بنیاد فرهنگی روایت فتح گفت: ظرفیت بنیاد فرهنگی روایت فتح و مجموعه‌های تخصصی این بنیاد با تمام توان و امکانات مادی و معنوی با سرمایه عظیم نیروهای مومن و متعهد فرهنگی در بین اقشار گوناگون و هنرمندان، آماده‌ایم تا از آثار فاخر هنر متعهد و ارزشی حمایت همه جانبه داشته باشیم و این همکاری تشریک مساعی را وظیفه خود در راه نشر و توسعه اهداف فرهنگی نظام می‌دانیم.