اعلام آمادگی بنیاد روایت فتح برای حمایت از سریال «موسی (ع)»/ حال شورجه خوب است


اعلام آمادگی بنیاد روایت فتح برای حمایت از سریال «موسی (ع)»/ حال شورجه خوب است

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح از برنامه‌ریزی این بنیاد برای حمایت از سریال «حضرت موسی (ع)» خبر داد.

اعلام آمادگی بنیاد روایت فتح برای حمایت از سریال «موسی (ع)»/ حال شورجه خوب است
به گزارش فانوس، سید محمد یاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح، با اعلام خبری درباره پروژه «حضرت موسی (ع)» گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در جلسات متعددی که با دست‌اندرکاران و عوامل این سریال ارزشمند برگزار شد بنا داریم با حداکثر توان و ظرفیت و استفاده از همه امکانات سخت افزاری، لجستیکی و پشتیبانی از این سریال حمایت کنیم.

وی افزود: روز گذشته جلسه‌ای با تهیه‌کننده این سریال آقای سیداحمد میرعلایی داشتیم و به توافقات خوبی رسیدیم. دو مجموعه این بنیاد یعنی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس با تمام توان پای کار این اثر ارزشمند خواهند بود.

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح افزود: این سریال که با سرمایه گذاری هوشمندانه رسانه ملی تولید می‌شود، به عنوان یک پروژه استراتژیک در سطح ملی و فراملی تاثیرات بسیار زیادی خواهد گذاشت و امید است که همچون سریال پر بیننده و موفق یوسف پیامبر به کارگردانی هنرمند متعهد فرج الله سلحشور در سطح کشور و جهان اسلام بدرخشد و سفیر فرهنگی مناسبی انقلاب اسلامی باشد.

وی ضمن طلب عافیت عاجل و شفای کامل برای جمال شورجه، کارگردان این سریال گفت: الحمدلله در ملاقاتی که با جمال شورجه داشتیم به دعای خیر مردم و دوستداران هنر والا و ارزشی، شرایط بیماری رو به بهبود است و ان شاء الله بزودی در کمال صحت و سلامت ایشان با حضور در عرصه جهاد فرهنگی انتظار مشتاقان هنر متعهد قرآنی را پایان می‌بخشد و کار به مرحله اجرایی خواهد رسید.

یاشارنادری اضافه کرد: آثار ارزشمند این پیشکسوت عرصه هنر انقلاب هیچ گاه از اذهان زدوده نخواهد شد و قطعاً این سریال که بر مبنای متون روایی و تفاسیر قرآنی نگاشته شده است با حضور ایشان غنای کیفی افزون‌تری خواهد یافت.

وی در پایان با اشاره به مأموریت و فلسفه ذاتی و وجودی بنیاد فرهنگی روایت فتح گفت: ظرفیت بنیاد فرهنگی روایت فتح و مجموعه‌های تخصصی این بنیاد با تمام توان و امکانات مادی و معنوی با سرمایه عظیم نیرو‌های مومن و متعهد فرهنگی در بین اقشار گوناگون و هنرمندان، آماده است تا از آثار فاخر هنر متعهد و ارزشی حمایت همه جانبه داشته باشد و ما این همکاری تشریک مساعی را وظیفه خود در راه نشر و توسعه اهداف فرهنگی نظام می‌دانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر