بهره‌مندی 4 هزار بیمار صعب‌العلاج از خدمات بیمه تکمیلی کمیته امداد لرستان


بهره‌مندی 4 هزار بیمار صعب‌العلاج از خدمات بیمه تکمیلی کمیته امداد لرستان

گروه اجتماعی ــ معاون کمیته امداد لرستان به تأمین 90 درصد هزینه‌های درمان و جانبی بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت این مرکز ‌اشاره کرد و گفت: چهار هزار بیمار صعب‌العلاج از خدمات درمان بیمه تکمیلی کمیته امداد لرستان بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 4 هزار بیمار صعب‌العلاج از خدمات بیمه تکمیلی کمیته امداد لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فاطمه فولادی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان، امروز، هفدهم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت این نهاد از بیماران خاص و صعب‌العلاج، اظهار کرد: بیش‌از چهار هزار بیمار سخت‌درمان و ۶۵ بیمار خاص از خدمات درمانی و جانبی این نهاد بهره‌مند هستند.
وی به هزینه‌های زیاد و پیچیدگی روند درمان این بیماری‌ها اشاره کرد و افزود: سبد اقتصادی خانوارهای تحت حمایت، توان پرداخت و تحمل هزینه‌های جانبی بیماری‌های صعب‌العلاج و خاص را ندارد.
فولادی با تأکید بر این‌که دفترچه‌های درمانی مددجویان از ابتدای سال‌جاری به بیمه سلامت واگذارشده است، افزود: خدمات تکمیلی به بیماران صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت تا سقف ۹۰ درصد هزینه‌های درمانی و خدمات جانبی پرداخت می‌شود.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان به نحوه مراجعه مددجویان تحت حمایت دارای بیماری خاص و صعب‌العلاج اشاره کرد و افزود: روند درمانی و مراجعه به مراکز پزشکی از طریق بیمه پایه انجام می‌شود و هزینه خدمات بیمه مکمل قابل‌ ارائه به مددجویان شهری و روستایی شامل فرانشیز خدمات درمانی شامل دارویی، بستری، آزمایشگاه، تصویربرداری، خدمات توان‌بخشی، تهیه عینک، سمعک، دست و پای مصنوعی، تجهیزات کمک تنفسی، خدمات پیوند اعضا، هزینه ایاب و ذهاب، خدمات اسکان، هزینه‌های دست‌دندان، خدمات دندانپزشکی و هزینه نگهداری از بیماران نیازمند می‌باشد که توسط کمیته امداد تأمین می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است