اقدام قابل تحسین ؛برکناری مدیر بازرسی استانداری تهران توسط محسنی بندپی


خرداد؛ مدیرکل بازرسی استانداری تهران به خاطر بی توجهی به دستور استاندار و برگزاری دوره آموزشی با هزینه سنگین در شهری دیگر برکنار شد. هفته گذشته خبری مبنی بر...

خرداد؛ مدیرکل بازرسی استانداری تهران به خاطر بی توجهی به دستور استاندار و برگزاری دوره آموزشی با هزینه سنگین در شهری دیگر برکنار شد.

هفته گذشته خبری مبنی بر برگزاری دوره آموزشی سه روزه برای بازرسان شهرداری‌های استان تهران در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که در پی آن باید مبلغ سی میلیون ریال به شماره حساب یک آژانس مسافرتی واریز می‌شد تا برای بازرسان حکم ماموریت صادر شود. این خبر بلافاصله باعث واکنش افکار عمومی شد و این سوال مطرح شد که چرا با وجود کثرت مراکز آموزشی و تفریحی در اختیار استانداری تهران، یک برنامه آموزشی با صرف هزینه در شهر دیگر برگزار شود؟
پیش از این هم محسنی بندپی به خاطر شرایط مالی کشور با برگزاری مراسمی توسط سازمان میراث فرهنگی و ستاد سفرهای نوروزی در هتل استقلال تهران مخالفت کرده و گفته بود: «با توجه به شرایط اقتصادی کشور دلیلی برای برگزاری مراسم تجلیل از خادمین سفر نوروزی آن‌هم در مکان اشرافی و گران‌قیمت وجود ندارد.» هرچند میراث فرهنگی به احترام استاندار برنامه‌اش در هتل استقلال را لغو کرد، اما در خود مجموعه استانداری تهران این اتفاق نیفتاد و مخالفت بندپی تاثیری نداشت؛ چه اینکه سازمان بازرسی به نام برگزاری دوره آموزشی، جمعی از افراد را به مشهد برده بود. عجیب آنکه که گفته شد سفر آموزشی تبدیل به سفری تفریحی شده بود.
اقدام عجیب بازرسی استانداری تهران باعث شد محسنی بندپی دستور برکناری عباس اسلامی مدیر کل بازرسی را صادر و جمال زنگیشه را به جای او منصوب کند.

اقدام قابل تحسین استاندار تهران درحالی مورد توجه قرار گرفته که باید دید آیا پای دستگاه‌های نظارتی نیز به این اقدام خارج از عرف باز می‌شود یا صرفا شاهد جابجایی مدیران پرحاشیه از یک پست به پست دیگر هستیم؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403