گوشی هواوی پی اسمارت Z در بنچمارک‌ها رویت شد


گوشی هواوی پی اسمارت Z در بنچمارک‌ها رویت شد

گوشی هواوی پی اسمارت Z در سایت بنچمارک‌گیری Geekbench رویت شد. این می‌تواند نشانه‌ای از نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی موبایل Huawei P Smart Z، نخستین گوشی مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ برند هواوی باشد. همین چند روز پیش بود که رندرهای منتشر شده از گوشی هواوی پی اسمارت Z ظاهر نخستین گوشی... نوشته گوشی هواوی پی اسمارت Z در بنچمارک‌ها رویت شد اولین بار...

گوشی هواوی پی اسمارت Z در سایت بنچمارک‌گیری Geekbench رویت شد. این می‌تواند نشانه‌ای از نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی موبایل Huawei P Smart Z، نخستین گوشی مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ برند هواوی باشد.

همین چند روز پیش بود که رندرهای منتشر شده از گوشی هواوی پی اسمارت Z ظاهر نخستین گوشی مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ کمپانی هواوی را به نمایش گذاشت. حتی مشخصات فنی و قابلیت‌های این دیوایس نیز توسط آمازون ایتالیا منتشر شده بود. حالا گوشی جدید هواوی در سایت معتبر بنچمارک‌گیری Geekbench رویت شده که می‌تواند نشان دهید، به معرفی این گوشی نزدیک می‌شویم.

نتایج بنچمارک هواوی پی اسمارت Z

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

دو نسخه از گوشی هواوی پی اسمارت Z در گیک‌بنچ رویت شده که دارای شماره مدل Huawei STK-LX3/LX1 هستند. هرچند این دو نسخه از مشخصات فنی یکسانی بهره می‌برند. پایگاه داده‌های سایت گیک‌بنچ نشان می‌دهد این گوشی به یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای با سرعت کلاک 1.7 گیگاهرتزی و 4 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. این گوشی هوشمند که اجرا کننده‌ی اندروید 9 پای نیز بوده، موفق به کسب امتیاز 1544 و 5558 در حالت تک هسته‌ای و چند هسته‌ای شده است. این امتیازها در نسخه‌ی STK-LX1 به ترتیب 1543 و 5480 بوده‌اند.

اما پیشتر نیز شایعات مختلفی از پی اسمارت زد به بیرون درز کرده بود؛ پس ما حالا از جنبه‌های مختلف سخت افزاری این گوشی مطلع هستیم. انتظار می‌رود قاب پشتی گوشی جدید هواوی از دو بخش رنگی برخوردار باشد و اسکنر اثر انگشت همراه یک ماژول دوربین دوگانه در پشت گوشی قرار داشته باشند. این دو دوربین 16 مگاپیکسلی f/1.8 و 2 مگاپیکسلی f/2.4 خواهند بود.

اما برجسته‌ترین قابلیت گوشی هواوی پی اسمارت Z یک دوربین سلفی پاپ آپ 16 مگاپیکسلی در بالای قاب آن است که با یک لنز f/2.0 همراه خواهد بود. نمایشگر این گوشی 6.59 اینچی فول اچ دی پلاس با نسبت 19.5:9 بوده، 64 گیگ حافظه‌ی داخلی پیشفرض آن است و یک باتری 4.000 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی را بر عهده دارد. و در انتها، بر اساس شایعات پیشین، قیمت این گوشی 279 یورو خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق