هارد پرسرعت با اتصال متفاوت! (+تصاویر)


مجله آنلاین موبنا – هارد قابل‌حمل این روزها یکی از وسایل مهم کاربران دنیای فناوری محسوب می‌شود که برای ذخیره و نگهداری انواع دیتا کاربرد دارد ازاین‌رو می‌توانیم هارد را یک وسیله شخصی از بعد تکنولوژیک بدانیم که همین مساله فروش بالا و تضمین‌شده‌ای را نیز برای کمپانی‌های تولیدکننده این کالا ایجاد کرده است. هم‌اکنون هارد در انواع متنوع و با امکانات...

مجله آنلاین موبنا – هارد قابل‌حمل این روزها یکی از وسایل مهم کاربران دنیای فناوری محسوب می‌شود که برای ذخیره و نگهداری انواع دیتا کاربرد دارد ازاین‌رو می‌توانیم هارد را یک وسیله شخصی از بعد تکنولوژیک بدانیم که همین مساله فروش بالا و تضمین‌شده‌ای را نیز برای کمپانی‌های تولیدکننده این کالا ایجاد کرده است.

هم‌اکنون هارد در انواع متنوع و با امکانات مختلفی تولید می‌شوند که کاربر بسته به نیاز و سلیقه خود به انتخاب می‌پردازد. اگر از اتصالات سنتی و رایج مانند میکرو یو اس بی خسته شده‌اید! کمپانی مطرح سابرنت برایتان یک محصول متفاوت دارد.

هارد پرسرعت با اتصال متفاوت! (+تصاویر)

سابرنت راکت XTRM همانطور که از نامش پیداست باید یک هارد پرسرعت و مقاوم باشد. این محصول باکیفیت دارای ابعادی برابر با 11.7×2.6×0.6 اینچ است و سنگینی آن نیز حدود 720 گرم است.

این محصول در عین سادگی طراحی بسیار زیبایی دارد و از مواد باکیفیتی در تولید آن استفاده شده است. بدنه هارد از آلومینیوم و یک بامپر پلاستیکی دورتادور آنرا گرفته تا در برابر ضربات و سقوط مقاومت داشته باشد.

هارد پرسرعت با اتصال متفاوت! (+تصاویر)

این هارد اس اس دی در ظرفیت‌های 256/ 512/ 1 و 2 ترابایت عرضه‌شده و از تکنولوژی تاندربولت 3 برای ارتباط با رایانه استفاده می‌کند. این فناوری سرعت خواندن اطلاعات هارد را به بالای 2400 MB/sec و سرعت رایت اطلاعات را به 1200 MB/sec رسانده است. عدم نیاز به منبع تغذیه دیگر ویژگی همه این هارد است.

هارد پرسرعت با اتصال متفاوت! (+تصاویر)

برای ارائه بهترین کیفیت و بالاترین سرعت این هارد نیازمند تاندربولت تجهیز شده به اینترفیس یو اس بی تایپ- سی است زیرا یو اس بی تایپ – سی بدون تاندربولت سرعت انتقال اطلاعات را به میزان چشمگیری کاهش می‌دهد.

قیمت این محصول در آمازون 198.55 دلار است.

هارد پرسرعت با اتصال متفاوت! (+تصاویر)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گجت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟