رکورد جهانی 6 هزار مقاله ورزشی توسط نویسنده ورزش کارگری


رکورد جهانی 6 هزار مقاله ورزشی توسط نویسنده ورزش کارگری

وی در سال 1376 با مجموعه مقالات تخصصی کار و ورزش که در روزنامه کاروکارگر منتشر شد نامزد دریافت جایزه قلم بلورین از سوی دبیر خانه جشنواره مطبوعات شد و توانست در ردیف سه نویسنده برتر ایران جای بگیرد.

وی در سال 1376 با مجموعه مقالات تخصصی "کار و ورزش" که در روزنامه کاروکارگر منتشر شد نامزد دریافت جایزه قلم بلورین از سوی دبیر خانه جشنواره مطبوعات شد و توانست در ردیف سه نویسنده برتر ایران جای بگیرد.

سیدرضا فیض آبادی که روزنامه نگاری ورزشی را از روزنامه کاروکارگر در سال 1370 آغاز کرد و نزدیک به دو دهه مستقیم با رسانه های کارگری فعالیت داشت و همزمان برای خبرگزاری ایلنا و روزنامه های خبر ورزشی و جوان و سایت وزارت ورزش همکاری داشته تا ابتدای سال 1398 بیش از 6 هزار مقاله ورزشی را از خود برجای گذاشته و با تایید انجمن نویسندگان ورزشی وی روزانه حداقل یک مقاله ورزشی در رسانه های رسمی طی این مدت منتشر کرده است.

این مطالب علاوه بر گزارش و مصاحبه و مطالب متنوعی است که از وی منتشر شده و رقم 6 هزار مقاله به طور مستمر و روزانه یک رکود جالب و بی نظیر در جهان است. برای همین منظور انجمن روزنامه نگاران ورزشی در تلاش برای حضور نمایندگان گینس در ایران هستند تا این رکورد جالب در کتاب رکوردهای گینس بنام ایران و یک نویسنده ایرانی که خود را همواره جزو خانواده رسانه های کارگری (خبرگزاری ایلنا و روزنامه کاروکارگر) می داند ثبت شود. نیمی از مقالات وی در روزنامه کار و کارگر و خبرگزاری ایلنا طی سالهای 1370 تا تا امروز منتشر شده است.

حضور در چند دوره بازیهای آسیایی ، جهانی ، پارالمپیک ، پاراآسیایی ، جام جهانی ، جام ملت های آسیا و تورنمنت های معتبر از جمله تجربیاتی است که فیض آبادی معتقد است با حضور در این میادین آبدیده شده و تجربیات فراوانی بدست آورده است.

وی معتقد است همانطور که ورزشکاران ملی با حضور در میادین بزرگی مثل المپیک و بازیهای آسیایی به مرز پختگی می رسند خبرنگاران و نویسندگان ورزشی هم حتما باید یک دوره المپیک، جام جهانی و بازیهای آسیایی را حداقل تجربه کنند.

وی در سال 1376 با مجموعه مقالات تخصصی "کار و ورزش" که در روزنامه کار و کارگر منتشر شد نامزد دریافت جایزه قلم بلورین از سوی دبیر خانه جشنواره مطبوعات شد و توانست در ردیف سه نویسنده برتر ایران جای بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)