اوغان فاشیزم هار شده است!


ترور های هدفمند شخصیت های شناخته شده سیاسی و نظامی در مراحل مختلف زمانی با وسایل و ابزار های مختلف از انتحار وانفجار و حملاتی از پشت خنجر زدن تا دسیسه و توطئه توسط کانون توطئه ارگ علیه مردم ما از میان مردم و جبههء عدالت قربانی های بی شماری...

ترور های هدفمند شخصیت های شناخته شده سیاسی و نظامی در مراحل مختلف زمانی با وسایل و ابزار های مختلف از انتحار وانفجار و حملاتی از پشت خنجر زدن تا دسیسه و توطئه توسط کانون توطئه ارگ علیه مردم ما از میان مردم و جبههء عدالت قربانی های بی شماری گرفت.

حالا مرحله جدید ترور شخصیت ها آغاز شده این حملات مستقیم توسط تروریست هایی رها شده باند گلبدین از زندان ها که توسط غنی و اتمر تجهیز و تمویل می شوند صورت می گیرد.

ترور اسد کهزاد در شهر پلخمری یکی از مردان قامت استوار جبهه عدالت گستری روز گذشته و حمله مسلحانه بالای خانه پدرام نمایانگر هار شدن اوغان فاشیزم برای سرکوب و خاموش سازی صدای عدالت و آزادی بیان است که توسط گلبدین رهبر گروهک تروریستی در سخنرانی هایش در لغمان و جلال و آباد وکابل به صراحت اعلام شد.

به نظر من که مردم ما باید آماده وضعیت پیچیده تر از این باشند و این وضعیت حکم می کند که مردم باید امنیت شان را خود تامین کنند و هرآن آماده دفاع از خود و حمله متقابل به دشمنان درونی وبیرونی باشند، نباید منتظر کسی نشست و از همین اکنون دست بکار شد.

ایجاد جبهه عدالت و مقاومت مسلحانه مردمی برای دفاع راه حل اساسی برای بیرون رفت از وضعیت موجود است.

محمداسلم سلیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...