والورده پس از حذف تلخ بارسا چه گفت؟!


بارسلونا در دیداری تاریخی و به شکلی غیرمنتظره 4-0 مغلوب لیورپول شد و از لیگ قهرمانان کنار رفت ارنستو والورده به این حادثه واکنش نشان داد. نوشته والورده پس از حذف تلخ بارسا چه گفت؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

والورده پس از حذف تلخ بارسا چه گفت؟!

والورده: هیچ عذر و بهانه ای ندارم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۹
والورده پس از حذف تلخ بارسا چه گفت؟!

بارسلونا در دیداری تاریخی و به شکلی غیرمنتظره ۴-۰ مغلوب لیورپول شد و از لیگ قهرمانان کنار رفت ارنستو والورده به این حادثه واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اتفاق تلخ سال گذشته برابر رم این بار هم تکرار شد و بارسا که بازی رفت با نتیجه خوب ۳-۰ از لیورپول برده بود، در بازی برگشت ۴ گل دریافت کرد و از رسیدن به فینال باز ماند. ارنستو والورده ، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:

« لیورپول بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و خیلی رو به جلو بازی می کرد. گل اول این تیم ما را شوکه کرد و بسیار سنگین بود. هرچند سپس خودمان را در بازی پیدا کردیم.

لیورپول فوق العاده کار کرد و از شانس هایش به خوبی استفاده برد. متاسفانه ما از موقعیت هایی که نصیب مان شد، استفاده نکردیم. ۴-۰ باختیم و زمانی که شکست اینچنینی به شما تحمیل می کنند، دیگر جای هیچ توجیهی نیست. آنها بهتر بودند و به حق پیروز شدند.»

والورده ادامه داد:

« این شکست برای من شگفت انگیز بود؛ به خصوص دریافت ۴ گل. نه تنها برای من که برای همه مردم دنیا. گفتم که وقتی اینچنین می بازید، دیگر جای بهانه و توجیهی برای شما نمی ماند. نمی دانم این شکست چه تاثیری روی من خواهد داشت. فعلا وقت برای فکر کردن به عواقب این باخت را ندارم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل