بازیکن تیم استقلال تهران به قتل غیر عمد محکوم شد


بازیکن تیم استقلال تهران به قتل غیر عمد محکوم شد

شفقنا – دادستان بوشهرگفت:مهدی قائدی بازیکن تیم استقلال تهران به اتهام بی احتیاطی درامر رانندگی منجر به قتل غیرعمد از سوی دادگاه کیفری 2 بوشهر به پرداخت دیه در حق اولیای دم مرحوم شاکر محکوم شد. علی حسن پور روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این بازیکن تیم استقلال همچنین به دلیل ایراد صدمه بدنی غیرعمد از سوی این […]

بازیکن تیم استقلال تهران به قتل غیر عمد محکوم شد

شفقنا – دادستان بوشهرگفت:مهدی قائدی بازیکن تیم استقلال تهران به اتهام بی احتیاطی درامر رانندگی منجر به قتل غیرعمد از سوی دادگاه کیفری ۲ بوشهر به پرداخت دیه در حق اولیای دم مرحوم شاکر محکوم شد.

علی حسن پور روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این بازیکن تیم استقلال همچنین به دلیل ایراد صدمه بدنی غیرعمد از سوی این دادگاه به پرداخت دیه صدمات در حق دیگر شاکیان پرونده و پرداخت جزای نقدی بدل از یکسال حبس تعزیری محکوم شد.
وی بیان کرد: همچنین مهدی قائدی به عنوان مجازات تکمیلی موظف به ارائه خدمات عمومی رایگان شامل ۲۰۰ساعت ارایه آموزش به نوجوانان در مدارس فوتبال شده که حکم صادره در خصوص وی غیر قطعی و قابل اعتراض در دادگاه تجدید نظر است.
در حادثه واژگونی خودرو ام وی ام در بلوار امام علی (ع) شهر بوشهر که ساعت ۱:۳۰ بامداد نهم بهمن سال ۱۳۹۶ رخ داد، یک تن جان باخت.
به دنبال حادثه رانندگی برای قائدی و جان باختن احمد رضا شاکر در این سانحه پرونده قضایی برای این حادثه در شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر تشکیل شده است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور